شناسهٔ خبر: 67269469 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت وگو با جماران؛

مسعود پزشکیان: رای ندادن قشر خاکستری، یعنی تصمیم گیری اقلیت برای اکثریت/ با بددهنی و افترا می‌خواهند طرف مقابل را حذف کنند/ منطق شان دعوا کردن، از دیوار بالا رفتن و تهمت زدن است

مسعود پزشکیان به جماران گفت: آنهایی که ادعا می‌کنند مسلمان هستند، اما با بددهنی، تهمت، افترا و انگ زدن می‌خواهند طرف مقابل را حذف کنند، باید پاسخگو باشند که چرا جامعه به این شکل درآمده است که نمی‌توانند آن را هدایت کنند؟! علت دوری اکثر جوانان از ما به دلیل رفتار و عمل ما بوده است، با این منطق کسی را نمی‌توان جذب و حتی به کسی که از نظر فکری از ما فاصله دارد، بگوییم ما را قبول کن! منطق این دسته از افراد دعوا کردن، از دیوار بالا رفتن و تهمت زدن است.

صاحب‌خبر -

پایگاه خبری جماران: مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1403 در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار جماران گفت: حضور نداشتن قشر خاکستری در پای صندوق، رأی دادن به گروهی دیگر است که بیایند و قدرت را به دست بگیرند؛ یعنی اقلیت بتوانند بر اکثریت تصمیم بگیرند و حکومت کنند.

 دکتر مسعود پزشکیان در حاشیه سفر به اصفهان به خبرنگار جماران گفت:

حضور نداشتن قشر خاکستری در پای صندوق، رأی دادن به گروهی دیگر است که بیایند و قدرت را به دست بگیرند؛ یعنی اقلیت بتوانند بر اکثریت تصمیم بگیرند و حکومت کنند.

پزشکیان با توجه به نزدیک شدن دومین مناظره انتخاباتی و صحبت‌های زاکانی مبنی بر پاسخگویی به ظریف در این برنامه، گفت: ما تا جایی که می‌توانیم سعی می‌کنیم با منطق صحبت کنیم.

آنهایی که ادعا می‌کنند مسلمان هستند، اما با بددهنی، تهمت، افترا و انگ زدن می‌خواهند طرف مقابل را حذف کنند، باید پاسخگو باشند که چرا جامعه به این شکل درآمده است که نمی‌توانند آن را هدایت کنند؟! 

علت دوری اکثر جوانان از ما به دلیل رفتار و عمل ما بوده است، با این منطق کسی را نمی‌توان جذب و حتی به کسی که از نظر فکری از ما فاصله دارد، بگوییم ما را قبول کن! منطق این دسته از افراد دعوا کردن، از دیوار بالا رفتن و تهمت زدن است.

وی در خصوص حضور قشر خاکستری در پای صندوق رأی، گفت:

حضور نداشتن قشر خاکستری در پای صندوق، رأی دادن به گروهی دیگر است که بیایند و قدرت را به دست بگیرند؛ یعنی اقلیت بتوانند بر اکثریت تصمیم بگیرند و حکومت کنند.

 

پزشکیان در پاسخ با این سوال که چگونه می‌توان به امید را تزریق کرد، گفت: در صحبت‌های خود از امید گفتم؛ باید همه باور کنند طرف حق هستیم و این حق را در طی زمان می‌توان فهمید؛ اما همین را می‌توان به این عزیزان گفت که سعی کنند در پای صندوق رأی حاضر شوند و به کسی رای دهند که حق و حقوق آن‌ها را رعایت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

رای به دکتر پزشکیان می‌تواند منجی جمهوریت نظام باشد/ حمایت مهدی کروبی از مسعود پزشکیان

نطق پایانی پزشکیان کاندیدای انتخابات 1403 در میزگرد سیاسی تلویزیون: ما فقط همین یک ایران را داریم! واقعا فرق می‌کند دید و نگرش رییس‌جمهور نسبت به جهان چگونه باشد/ نمی‌خواهم مردم مدام چشم‌شان به اخبار باشد تا ببینند جنگ می‌شود یا نمی‌شود!

میزگرد سیاسی در تلویزیون با حضور مسعود پزشکیان و محمدجواد ظریف + گزارش تصویری

ببینید/ کارشناس نزدیک به جلیلی: یک نسخه‌ای به شما می‌دهم که 4 بخش دارد/ پزشکیان: یک خودکار بدهید تا نسخه را بنویسم! + فیلم

عبدالعلی‌زاده: قالیباف رقیب اصلی پزشکیان است/ امیدواریم در همین مرحله اول کار تمام شود

جزییات جلسه عراقچی با پزشکیان و ظریف + عکس

پزشکیان در میزگرد سیاسی: برای من مذاکره ذلت نیست/ قرار بود تحریم‌ها را دور بزنیم، اما کریدور‌ها در حال دور زدن ایران هستند/ با تحریم می‌شود زندگی کرد، اما پیشرفت نه

ظریف از پوشه‌اش به پزشکیان چه چیزی داد؟ + عکس ها

ظریف در میزگرد انتخاباتی پزشکیان در تلویزیون: بایدن قرار بود به برجام برگردد؛ نگذارید بگوییم در آن شش ماه تلخ چه گذشت/ معجزه هزاره سوم و جلیلی، جز تحریم برای کشور نیاوردند/ بایدن آمد پیچ را شل کرد و آقایان نفت فروختند؛ بگذارید ترامپ بیاید تا ببینید!

فیلم| پزشکیان: نمیخواهم مردم چشم به اخبار بدوزند تا ببینند کی دلار گران می‌شود / دیپلماسی و مذاکره ذلت نیست

قهرمان‌پور، کارشناس کمپین‌های انتخاباتی: در مناظره اول انتظارات و فشارهای بیرونی از پزشکیان بیشتر از بقیه بود/ قالیباف برنده مناظره بود، اما برنده قاطع نبود/ یخ مناظره‌ها هنوز نشکسته است

نشست خبری علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان

توهین زاکانی به پزشکیان در مناظره انتخابات 1403 + عکس و فیلم

جدیدترین عکس از ظریف و پزشکیان

ظریف با پزشکیان به میزگرد سیاسی در تلویزیون می رود + عکس

پزشکیان به این ادعا که قومیت‌گرا است چه پاسخی داد؟

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما