شناسهٔ خبر: 67269428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهسازی محور قم _کاشان و نطنز _ اصفهان به زودی

بهسازی محور قم _کاشان و نطنز _ اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

بهسازی محور قم _کاشان و نطنز _ اصفهان به زودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ استاندار اصفهان در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید احمدی روشن در کاشان گفت: تقاطع غیرهمسطح سایت هسته‌ای مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت به ارزش سه هزار میلیارد ریال، با هدف تسهیل در تردد و حذف نقاط حادثه‌خیز به بهره برداری رسید. 
وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح محور کاشان - اردهال افزود: بهسازی محور قم - کاشان و نطنز - اصفهان یکی از مطالبات مردمی است و از سوی دیگر یکی از محور‌های مهم تردد کشور است، که به دلیل مشکلات حقوقی امکان سرمایه‌گذاری نبود و به همت شرکت راهداری کشور تا یک ماه آینده تجهیز کارگاه و عملیات اجرایی آغاز می‌شود.
استاندار اصفهان با اشاره به اقدامات خوب در زمینه واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت نیز گفت: پیشرفت‌های خوبی در شهرستان کاشان در زمینه اجرای طرح جوانی جمعیت داشتیم و ۸۸ قطعه زمین به واجدان شرایط بر اساس قرعه‌کشی اختصاص می‌یابد.
وی با اشاره به انتخابات به عنوان یک رویداد بزرگ و عهد و میثاق مجدد مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی از مردم خواست: برای آشنایی با شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری اقدامات لازم را در دستور کار قراردادیم تا مردم با حضوری پرشور با تحقیق فرد اصلح را انتخاب کنند.

نظر شما