شناسهٔ خبر: 67269164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با سه خانواده شهید به مناسبت هفته قوه قضائیه 

رئیس کل دادگستری استان به همراه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، با خانواده‌های شهیدان واحدی خاتونی، نباتی تیز خراب و عبدالهی دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با سه خانواده شهید به مناسبت هفته قوه قضائیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی در این دیدار‌ها بیان داشت: حضور خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران در مجموعه دادگستری استان و در امر احقاق حق و اجرای عدالت که به نوعی ادامه راه شهداء می‌باشد خوش یمن و مایه برکت است. 

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهداء به عنوان وظیفه و تکلیف الهی و اسلامی ما می‌باشد و امروز افتخار داریم که به محضر شما خانواده شهداء برسیم و امیدواریم در ادامه راه شهداء موفق و موید باشیم. عتباتی ادامه داد: هدف از دیدار با خانواده معظم شهداء عرض ارادت و تجلیل از این عزیزان است، چرا که حق بزرگی در جهت ایجاد امنیت و جاری شدن احکام دین و عزت و سربلندی برای کشور و مردم دارند و این عزت را با خون پاک خود به ارمغان آوردند.

شایان ذکر است شهید مهدی واحدی در ۲۳ آذر ماه ۶۳ در منطقه سرو در درگیری با ضد انقلاب، شهید نباتی در سال ۶۲ در منطقه کوران کردستان و در درگیری با ضد انقلاب و شهید امیر علی عبدالهی در سال ۶۲ در منطقه سلماس و در درگیری با ضد انقلاب بر اثر اصابت تیر بینایی خود را از دست و به افتخار جانباز ی۷۰ درصد رسید و بعد از ۴۱ سال در ۲۵ خرداد ماه امسال به درجه رفیع شهادت رسیدند.

در پایان این دیدار‌ها با تقدیم لوح تقدیری توسط رئیس کل دادگستری استان به خانواده‌های این شهدای عزیز، از آنها تجلیل به عمل آمد.

نظر شما