شناسهٔ خبر: 67300309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی بیش از ۲۵ میز خدمت در مصلا‌های ارومیه و حوزه‌های قضایی آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از برپایی بیش از ۲۵ میز خدمت در مصلا‌های ارومیه و حوزه‌های قضایی آذربایجان غربی خبر داد.

صاحب‌خبر -

برپایی بیش از ۲۵ میز خدمت در مصلا‌های ارومیه و حوزه‌های قضایی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،روز جمعه ۱ تیر ماه، به مناسبت هفته قوه قضائیه، مدیران قضایی و ادارات تابعه آذربایجان غربی در بیش از ۲۵ میز خدمتی که در محل مصلی‌های استان اعم از شهرستانها، بخش‌ها و مرکز استان برپا نمودند، پذیرای ۷۰۰ متقاضی و مراجعین به دستگاه قضایی استان بودند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این دیدار‌ها گفت: دادگستری استان، ادارت و نهاد‌های تابعه با هدف خدمت رسانی مضاعف و به مناسبت هفته قوه قضائیه برنامه‌های خدمت محور متعددی را برنامه ریزی و در طول هفته قوه قضاییه اجرایی می‌نماید و امروز در یکی از این برنامه‌ها مدیران قضایی استان در خدمت مردم شریف استان بودند و با ایشان دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر نمودند.

عتباتی افزود: همکاران بنده در سراسر استان امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه با بیش از ۷۰۰ نفر در بیش از ۲۵ میز خدمت دیدار چهره به چهره نمودند و نماز جمعه را با نمازگزاران اقامه نمودند.

وی افزود مدیران قضایی استان در هفته قوه قضائیه علاوه بر ملاقات‌های همیشگی در دادگستری در مساجد شهر‌های استان هم حاضر و در خدمت ملت شریف بودند.

شایان ذکر است ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در محوطه مصلای ارومیه نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه قضایی استان را در ۱۰ غرفه مختلف و متنوع برگزار و ضمن ارائه عملکرد دستگاه قضایی استان به ارائه خدمات قضایی رایگان به نمازگزاران پرداختند.

نظر شما