شناسهٔ خبر: 67268839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار صمیمانه رئیس کمیته ملی المپیک با ملی پوشان تکواندو

محمود خسروی وفا گفت: هادی ساعی افتخار ورزش ایران است و تمام تلاش خود را می‌کند تا این رشته به موفقیت برسد و باید از تجربیات او استفاده شود.

صاحب‌خبر -

دیدار صمیمانه رئیس کمیته ملی المپیک با ملی پوشان تکواندو
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک امروز به همراه دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمد تابع رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک در دیداری صمیمانه با ملی پوشان و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ابتدا دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی با تشریح شرایط اعضای تیم ملی تکواندو و پاراتکواندو، از دعوت ملی پوشان به اردو‌های تمرینی در کشور‌های مختلف خبر داد و عنوان داشت: تکواندو اردیبهشت ماه موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد و همین موضوع باعث شده تا مورد توجه سایر کشور‌ها قرار گرفته و جهت برگزاری چنین اردو‌هایی از ملی پوشان دعوت به عمل آید.

در ادامه خسروی وفا ضمن تشکر از زحمات هادی ساعی رئیس و دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون عنوان کرد: تکواندو در مسیر خوبی قرار دارد و با نتایجی که طی یک ماه گذشته شاهد آن بودیم، زحمات این عزیزان به ثمر نشست و این باعث خوشحالی است. در این دوره تکواندو افتخار می‌کند که توسط هادی ساعی دارنده دو طلا و یک برنز المپیک اداره می‌شود و وی نیز سخت تلاش می‌کند تا تکواندو نتایج خوبی در میدان‌های پیش رو به خصوص المپیک پاریس کسب کند.

او ادامه داد: امیدوارم در روز‌های پایانی ورزشکاران در آرامش و فراغ بال بیشتری برنامه‌های تمرینی کادر فنی را پیگیری کنند تا در روز مسابقه با حال خوب به مصاف رقبای بروند. باید در نظر داشت موقعیت این المپیک با توجه به برگزاری مسابقات در اماکن فرهنگی به جای سالن‌های ورزشی، شرایط متفاوت‌تری است، چون فرانسه به فرهنگ خوب خود می‌بالد. البته که حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار، توجه ویژه رسانه‌ها، حضور بیش از ۱۲۰ رئیس جمهور و … باعث شده شرایط این بازی‌ها متفاوت با سایر میدان‌های دیگر ورزشی باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه کشتی، تکواندو و وزنه برداری بار مدال آوری ورزش ما در المپیک‌ها را بر دوش دارند، اظهار داشت، مدیریت هر سه فدراسیون برعهده قهرمانانی است که خود سابقه حضور و کسب مدال در المپیک را دارند. نمی‌خواهیم بار روانی برای فدراسیون و کادر فنی ایجاد کنیم، ولی مطمئن هستم که نتیجه‌ای که در پاریس رقم می‌خورد ماندگار خواهد بود. انتظار کادر فنی و مسئولین فدراسیون این است که شما کار خود را خوب انجام دهید، تحت تأثیر میدان المپیک قرار نگیرید. همین کافی است.

در بخش دیگری از این دیدار هادی ساعی رئیس فدراسیون با تشکر از مسئولان کمیته ملی المپیک اظهار داشت: نکته مهم خسروی وفا این است که وی حامی ورزشکاران بوده و در سمت‌های مختلف همیشه با ورزشکاران ارتباط خوب و نزدیکی داشته و امروز هم دوستانه در جمع ما حضور پیدا کرده است. خوشبختانه ارتباط خوبی بین فدراسیون تکواندو و کمیته ملی المپیک برقرار است و این تعامل باعث شده شرایط خوبی را تجربه کنیم.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن روند آمادگی ملی پوشان گفت: هر ۹ نماینده ما در بازی‌های المپیک و پارالمپیک سخت تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را در پاریس به نمایش بگذارند و ما نیز به همه آنها امیدواریم.

نظر شما