شناسهٔ خبر: 67268824 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری: مدیر بیمارستان قائم رشت برکنار و برخی از مدیران عزل می‌شوند

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری و نماینده ویژه دکتر مخبر گفت: با اشاره به قصور برخی از افراد در خصوص بروز حریق بیمارستان قائم رشت تصمیم به برکناری مدیر این مرکز درمانی گرفته شد. سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری و نماینده ویژه دکتر مخبر گفت: با اشاره به قصور برخی از افراد در خصوص بروز حریق بیمارستان قائم رشت تصمیم به برکناری مدیر این مرکز درمانی گرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سید محمود حسینی‌پور که به عنوان نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری برای پیگیری حادثه بیمارستان قائم (عج) رشت به گیلان سفر کرده امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد با همراهی استاندار گیلان از این مرکز درمانی بازدید کرد و در جمع خبرنگاران گفت: به دستور سرپرست ریاست جمهوری وارد استان شده‌ام از بیماران بیمارستان قائم منتقل شده به سایر مراکز درمانی عیادت کردم و صبح امروز نیز در چند نشست کارشناسی و شورای تامین ابعاد دقیق این حادثه بررسی شد.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با اشاره به پیگیری و بررسی زوایای مختلف این حادثه در نشست شورای تامین استان اضافه کرد: دستگاه‌های مختلف نسبت به ارائه گزارش اقدام کردند که در این گزارش‌ها به طور مشخص قصور برخی از افراد مشخص شده‌است.

سید محمود حسینی‌پور افزود: در بیمارستان قائم (عج) رشت، کوتاهی مدیریت بیمارستان به طور کامل مشهود است که در این راستا تصمیم به برکناری مدیر آن گرفته شد ضمن اینکه در حوزه نظارتی هم ترک فعل‌هایی بوده که در گفتگو با استاندار گیلان قرار شد برخی از مدیران عزل شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه کار کارشناسی برای ریشه‌یابی علت این حادثه ازسوی دادستان گیلان پیگیری می‌شود، اضافه کرد: در این نشست‌ها با حضور دستگاه‌های مختلف امروز تصمیماتی گرفته شده به طور قاطع و جدی با همه عواملی که ترک فعل داشته و در حوزه‌های نظارتی وظایف شان را انجام نداده‌اند، برابر قانون برخورد شود.

حسینی پور ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) گفت: آقای مخبر سرپرست ریاست جمهوری بر رسیدگی به بیماران و خانواده‌های جانباختگان تاکید جدی داشتند و در این ارتباط دستورات داده و اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: بازسازی و فعالیت دوباره بیمارستان قائم (عج) رشت با مدیر جدید و مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی به سرعت از سر گرفته خواهد شد و این مرکز درمانی هر چه زودتر فعال می‌شود.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با بیان اینکه این بیمارستان جزو بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خوب و ارزشمند استان است و خدمات خوبی در گذشته ارائه داده افزود: امید است با همکاران بسیار خوب این مرکز در حوزه پرستاری و پزشکی هر چه سریعتر شاهد خدمات رسانی این مرکز درمانی به بیماران باشیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما