شناسهٔ خبر: 67268745 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

سردار عباسقلی زاده:

محاسبات دشمن با تدابیر رهبر انقلاب شکست خورده است

فرمانده سپاه عاشورا ا اشاره به سیر تحولات تاریخی پیروزی انقلاب گفت: با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب محاسبات دشمن غلط از آب درآمده و در همه عرصه ها عقب نشینی کرده و شکست خورده است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سردار پاسدار اصغر عباسقلی زاده در همایش جهاد تبیین و افتتاحیه طرح نوجوانه های صالحین در شهرستان آذرشهر، ضمن تشریح اجمالی پیشرفت های صورت گرفته در تمامی زمینه ها افزود: انقلاب اسلامی ثابت کرده هر کسی مطیع ولایت باشد، باعث رونق خدمت و امید می شود و آیت الله شهید رئیسی مصداق رئیسی جمهور مردمی و خادم است‌.

وی، خاطرنشان کرد: مشکلات اساسی و ضعف ما امروز بحث معیشت و مسائل فرهنگی است که با انتخاب رئیس جمهور در طراز انقلاب و شهید رئیسی، این مشکلات مرتفع خواهند شد.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه در مرحله نخست ماهیت حضور در انتخابات، رای به نظام اسلامی، لبیک به پیام شهدا و رای به مقاومت در برابر استکبار جهانی است تصریح کرد: امروز چشم مستضعفان جهان به ماست، ایران وجدان های خفته مردم جهان را بیدار کرده است‌.

وی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را حساس ترین انتخابات در طول تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: هر کس باید به عنوان مبلّغ، آحاد مردم و نزدیکان خود را برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح طبق شاخص های امام و رهبری، تشویق کند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان شاخصه های رئیس جمهور گفت: در مرحله نخست، وظیفه همه حضور پرشور در انتخابات و در مرحله بعد، انتخاب فرد اصلح است.

سردار عباسقلیزاده در پایان، با اشاره به حساس ترین پیام شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود، بر حفظ جمهوری اسلامی به عنوان یک حرم و اطاعت از رهبری که عزت و امنیت را برای ما حفظ کرده است، تاکید کرد.

نظر شما