شناسهٔ خبر: 67308302 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هزار و ۲۰۰ نفر در گیلانغرب کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند

فرماندار گیلانغرب گفت: هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، خدماتی و ستادی کار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در این شهرستان برعهده دارند.

صاحب‌خبر -

علیرضا نظری فرماندار گیلانغرب گفت:۸۵ شعبه اخذ رای شامل ۳۰ شعبه ثابت و ۵۵ سیار برای جمع آوری آرای واجدان شرایط رای در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی از آمادگی ارکان ذیربط در این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: ۵۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای هستند و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان دست به دست هم داده‌اند تا انتخاباتی آبرومند و در شان نظام و انقلاب اسلامی رقم بزنند.

فرماندار گیلانغرب در ادامه گفت: مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی حق جانبداری از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ندارند و بر اساس قانون هیچ یک از کارمندان دستگاه های دولتی حق ندارند در ساعات اداری به نفع نامزدهای انتخاباتی فعالیت تبلیغاتی داشته باشند.

نظری تاکید کرد: همچنین هیچ اداره ای حق استفاده از امکانات و اموال دولتی له یا علیه نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

او گفت: حضور حداکثری و مشارکت خوب مردم به عنوان اولویت مهم در انتخابات بار دیگر اقتدار نظام و ملت ایران را به جهان نشان خواهد داد.

 

بیشتر

نظر شما