شناسهٔ خبر: 67268491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب زنجان:

برای ۱۱ مدیر استانی پرونده ترک فعل تشکیل شد

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: برای ۱۱ مدیر استانی پرونده ترک فعل تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، بهروز عباسی، امروز چهارشنبه سی‌ام خرداد- در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در بحث پرونده‌های با عمر بیش از یکسال کمترین آمار در کشور متعلق به زنجان است.

وی تصریح کرد: در میزان صدور قرار بازداشت موقت کمترین آمار مربوط به استان زنجان است که در مسئله حقوق عامه جزو مهم‌ترین موارد است.

دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان با اشاره به اینکه در قرارهای منتهی به بازداشت رتبه دوم کشوری را داریم، گفت: کمترین متهم تحت قرار زندان مربوط به زنجان است.

عباسی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در زمینه بهسازی و آسفالت آزادراه گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهسازی و آسفالت این آزادراه اختصاص یافته و عملیات آسفالت‌ریزی آن نیز طی چند روز گذشته از ناحیه تبریز آغاز شده است.

وی با اشاره به موضوع مهم جابه‌جایی میدان احشام شهر زنجان که موجب نارضایتی و نگرانی مردم در مناطق کوی خرداد و شهرآرا شده است، گفت: با پیگیری‌های انجام شده دو میدان دام در خارج از شهر طبق استاندارد احداث شده است و تا چند هفته آینده جابه‌جایی میدان دام به آنجا انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان یکی دیگر از اقدامات حقوق عامه‌ای را ایجاد مرکز شوق زندگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: این مرکز در راستای رسیدگی به مطالبات افراد بدسرپرست و بی سرپرست و گروه‌های هدف با حضور مسئولان کشوری به زودی افتتاح خواهد شد.

عباسی در ارتباط با ایجاد کمپ برای معتادین نیز گفت: یکی از نیازهای استان ایجاد کمپ ماده ۱۶ برای مردان بود که نمونه مشابه آن برای بانوان در استان در سال ۱۴۰۱ ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: کمپ ماده ۱۶ به این معناست که معتادین متجاهر و کارتن خواب که نمی‌توانند در کمپ‌های دیگر اسکان یابند با هزینه دولتی در این کمپ پذیرش می‌شوند و به این طریق برخی از سرقت‌ها و جرایم خرد کاهش پیدا می‌کند.

نظر شما