شناسهٔ خبر: 67268455 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

خانواده شهدا و ایثارگران مسئولیت راهبری دارند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در انتخابات این دوره همه ما وظیفه‌ای داریم؛ اما وظیفه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مضاعف است، چرا که آنان مسئولیت راهبری، هدایتگری و آگاهی بخشی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: این دوره انتخابات ریاست جمهوری به دلایل داخلی و بین‌المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. البته انتخابات در کشور ما همواره جایگاه مهمی دارد، به این دلیل که نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آرا مردم است و این مردم هستند که پشتوانه نظام کشور هستند، فلذا حضور مردم پای صندوقهای رای یکی از ارکان نظام ما است.

وی ادامه داد: در دوره آیت‌الله شهید رئیسی داخل کشور جریانی به وجود آمد و آن جریان خدمت به بندگان خدا بدون منت با روحیه جهادی و انقلابی بود، در حالی که این موضوع در چند دوره رنگ باخته بود، ولی در دولت آیت الله شهید رئیسی احیا شد و ما به دوره جهادی و ارزشی، خدمت بی منت و شیفته خدمت بودن برگشتیم و این موضوع باعث ایجاد یک وفاق ملی شد که نمونه آن را در تشییع پیکر آیت الله رئیسی مشاهده کردیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تعدادی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور وجود دارد که با روحیه جهادی و انقلابی می‌توان این مشکلات را برطرف کرد. در هر صورت اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات مقام معظم رهبری بود در ادوار گذشته کم‌رنگ شد، ولی در دوره آیت الله رئیسی پایه‌های آن شکل گرفت تا مشکلات معیشت، مسکن و اشتغال حل شود.

وی گفت: اگر در انتخابات، فردی را با این روحیات انتخاب کنیم، به طور حتم گام‌های بلندتری را برای آینده و در ادامه راه شهید رئیسی می‌توانیم برداریم. در سطح بین‌المللی هم نیاز است که حضور موثر داشته باشیم، زیرا بخش عمده‌ای از رخدادهای بین المللی نیز متاثر از انقلاب اسلامی و پیام‌های انقلاب بوده که اتفاقات غزه نمونه آن است. شرایط ایجاب می‌کند که انتخابات این دوره حماسی و پرشور برگزار شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم اظهار کرد: در این میان همه ما وظایفی داریم، اما وظیفه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مضاعف است؛ چرا که آنان مسئولیت راهبری، هدایت‌گری و آگاهی بخشی دارند؛ همچنین خانواده شهدا به دلیل اعتقادات، باورمندی و درک درستی که از داخل و خارج کشور دارند، پای صندوقهای رأی حاضر خواهند شد و جهت ادامه راه شهدا به وظیفه خود به نحو شایسته عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما