شناسهٔ خبر: 67268409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

همه زیر ساخت‌ها برای انتخاباتی پر شور در خراسان شمالی آماده است

امروز نشست ستاد انتخابات خراسان شمالی با حضور مسئولان کمیته‌های اجرایی و نمایندگان ۶ نامزد انتخابات برگزار شد.

صاحب‌خبر -

همه زیر ساخت‌ها برای انتخاباتی پر شور در خراسان شمالی آماده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رئیس ستاد انتخابات استان در نشست ستاد انتخابات استان با اعلام آمادگی کامل زیرساخت‌ها و عوامل اجرایی از دریافت ملزومات رای گیری از جمله تعرفه‌ها خبر داد.
حسن ناهیدی تعداد شعب ثابت شهری را ۴۱۰ شعبه و تعداد شعب سیار شهری ۲۲ شعبه، تعداد شعب ثابت روستایی ۲۰۳ و تعداد شعب سیار روستایی را ۲۹۲ شعبه اعلام کرد و گفت: کل شعب اخذ رای در استان ۹۲۷ شعبه است.
وی گفت: همه زیر ساخت‌ها برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده است.
رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه ضمن قدردانی از همه کسانی که برای مشارکت حداکثری تلاش می‌کنند، افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری اصل اول در انتخابات مشارکت حداکثری است.
ناهیدی اضافه کرد: محور موضوعات ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری علاوه بر رعایت الزامات قانونی، ارائه عملکرد و رزومه و برنامه‌های نامزد‌ها برای آینده باشد.
وی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور اقشار مختلف مردم در استان با سلامت کامل و مشارکت حداکثری برگزار شد و این حماسه حضور دوباره در انتخابات ۸ تیرماه تکرار خواهد شد.
رییس ستاد انتخابات استان افزود: در بیش از ۱۵۰۰ نقطه سیار و ثابت برگزاری انتخابات، مقدمات استقرار زیرساخت‌های لازم و تمهیدات پیش بینی شده است تا انتخابات با سلامت و امنیت کامل و با مشارکت حداکثری برگزار شود
ناهیدی بیان کرد: زیرساخت‌های فیبر نوری در استان با تلاش مدیران تقویت شد و اکنون بیش از صد‌ها کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است که علاوه بر فراهم سازی بستر توسعه استان بر ارتقا روند انتخابات نیز موثر است.
وی ادامه داد: تعرفه‌های مورد نیاز وارد استان شده است و تا قبل از برگزاری انتخابات به تناسب جمعیت واجد شرایط رأی در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.
ناهیدی گفت: به دلیل حساسیت بالای انتخابات ریاست جمهوری با هماهنگی شورای نگهبان و هیات‌های اجرایی و با افزوده شدن شورای بخش و استان و دادگستری و دادستان این پروسه تکمیل شد.
وی نتیجه انتخابات را خواست و اراده ملت و یک احساس تکلیف دانست و گفت: حضور حداکثری در عرصه بین المللی برای نظام و کشور اقتدار ایجاد می‌کند.

نظر شما