شناسهٔ خبر: 67289311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خیرین مدرسه ساز در تعلیم و تربیت نقش تاثیرگذاری دارند 

نماینده قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: خیرین مدرسه ساز در تامین فضاهای آموزشی یاور دولتها و در نظام تعلیم و تربیت فرزندان کشور نقش آفرین هستند. نماینده قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: خیرین مدرسه ساز در تامین فضاهای آموزشی یاور دولتها و در نظام تعلیم و تربیت فرزندان کشور نقش آفرین هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور لطیفی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش کشور، سردار آبنوش و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، سعادتفر مدیرکل نوسازی استان، ملکی پور فرماندار قزوین و موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رستمی مدیرکل صمت و صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین  در تالار ایرانیان برگزار شد.
 
سردارآبنوش در این مراسم اظهارداشت: تعلیم و تربیت در نظام اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است و به دلیل گستردگی کار بایستی همه در این عرصه احساس مسئولیت کرده و به سهم خود در کارها مشارکت داشته باشند.

خیرین مدرسه ساز در تعلیم و تربیت نقش تاثیرگذاری دارند 

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت علم اموزی و ضرورت تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان شهری و روستایی، بدون تردید امکانات و اعتبارات دولتی هیچگاه جوابگو نبوده و همواره به مشارکت و کمک خیرین نیازمند بوده ایم.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود انسانهای خیر و نیکوکار در عرصه های مختلف بویژه مدرسه سازی خوشبختانه هیچگاه نظام آموزشی ما دچار بحران نشده و خیرین همواره یار و یاور دولتها بوده اند تا مدرسه سازی متوقف نشود.

خیرین مدرسه ساز در تعلیم و تربیت نقش تاثیرگذاری دارند 

آبنوش اظهارداشت: داشتن ثروت حلال و بکارگیری آن در امور خداپسندانه و خیرخواهانه از الطاف الهی است و کسانی که با رضایت کامل دذر مسیر مدرسه سازی و کمک به تعلیم و تریت گام برداشته اند از لطف الهی برخوردار هستند که مسیرشان ترویج علم و دانش است.

این نماینده مجلس بیان کرد: در استان قزوین نیز با وجود خیرین مدرسه ساز همه ساله شاهد ساخت صدها کلاس درس هستیم و نظام آموزشی با کمک خیرین در مسیر تعالی حرکت کرده و امکان تصحیل برای همه دانش آمو.زان روستایی و شهری و مناطق کم برخوردار نیز مهیا شده است که جای ثقدردانی دارد.

خیرین مدرسه ساز در تعلیم و تربیت نقش تاثیرگذاری دارند 

آبنوش از تلاش خیرین مدرسه ساز و همه کسانی که در حوزه علم و دانش تلاش می کنند تشکر کرد.

در ادامه از تعدادی از خیرین مدرسه ساز استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما