شناسهٔ خبر: 67268362 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

«ایلیا؛ جستجوی قهرمان» مناسب برای تماشا در فاصله اعیاد قربان تا غدیر

فیلم سینمایی «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» با موضوع رشادت‌های حضرت علی (ع) توانست از مرز فروش ۷ میلیارد تومانی عبور کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی؛ سیدعلی موسوی نژاد، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»، گفت: اکران این فیلم سینمایی با همت و مشارکت تیم پخش و تبلیغات مجموعه بهمن سبز انجام شد که توانستیم شاهد حضور بیش از ۱۹۰ هزار مخاطب در سینماهای کشور برای دیدن این اثر و عبور فروش آن از مرز ۷ میلیارد تومان بودیم.

وی با اشاره به فیلمنامه «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» که براساس ماجرای جنگ خیبر و قهرمانی حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) با دشمنان اسلام بود، گفت: در سینماهای ایران هیچ اثری وجود ندارد که به موضوع گیم و بازی‌های کامپیوتری بپردازد به همین دلیل آن را دستمایه نگارش یک فیلمنامه قرار دادیم. این فیلم در ابتدا کاملاً یک اثر انیمیشن بود اما در ادامه تغییر پیدا کرد و به محصولی که در حال حاضر بر پرده سینماها است، تبدیل شد.

تهیه کننده «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» تصریح کرد: سالن‌های سینمای کشور این قابلیت را دارند که با آغاز موج جدید تبلیغات در ایام طلایی تعطیلات تابستان و همچنین حمایت سینماداران با اختصاص سانس‌های بیشتر به این اثر، آن هم به عنوان تنها فیلم کودک و نوجوان در حال اکران، فروش خود را افزایش دهند.

موسوی نژاد در پایان با تأکید به محتوای فیلم «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»، گفت: این فیلم با حال و هوای ایام پیش رو هم‌خوانی زیادی دارد و در فاصله اعیاد قربان تا غدیر در سینماها بیشتر دیده خواهد شد. به بیان دیگر «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» راوی بخش کوچکی از رشادت‌های حضرت علی (ع) برای کودکان و نوجوانان است که بر پرده سینما نقش بسته است.

«ایلیا؛ جستجوی قهرمان‌» داستان آرش یکی از چهار گیمر برتر جهان است که وارد یک بازی آنلاین عجیب می شود؛ خانواده‌ آرش تلاش می‌کنند او را از خطرات این بازی حفظ کنند ولی توطئه بزرگتری در پیش است  …

این فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدعلی موسوی‌نژاد که از ۲۳ اسفند ماه توسط موسسه پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، نامزد بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین جلوه‌های ویژه و همچنین برنده جایزه ویژه هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شده و لوح افتخار دستاورد هنری بخش فیلم‌های داستانی بلند چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را کسب کرده است. این فیلم توسط استودیو سینمایی تصویر روشن خراسان و موسسه سینمایی قم تولید شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما