شناسهٔ خبر: 67268299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی(ع):

مردم و ملت بزرگ ایران هر فردی را انتخاب کنند قابل احترام است

یاسوج- جانشین فرمانده کل در قرارگاه مرکزی امام علی گفت: ملت بزرگ ایران، انتخابات و صحنه های مختلف سیاسی را تجربه، تفکر، شعور و تجربه کافی کسب کرده و هرکس را انتخاب کند قابل احترام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب پرور ظهر چهارشنبه در مراسم شهدای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حسینه ثارالله یاسوج افزود: همکاری همه مسئولان در برگزاری انتخابات و با حضور پرشور مردم ضروری است.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت و شور و شکوه مردم در این صحنه سیاسی مهم است، گفت: نیاز است با توجه به زمان کم تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از همه ظرفیت‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات به نحو شایسته استفاده کرد.

غیب پرور تصریح کرد: رهبری جمهوری اسلامی در شرایطی که کشورهای دیگر در آن زمان تحت ریاست دیگر کشورها بودند، شکل گرفت و رهبری امت به کشور عزت داد و همه شهدای انقلاب اسلامی در مسیر ولایت شهید شدند.

وی با بیان اینکه باید حماسه‌های رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در پد خندق، کربلای ۴ و ۵، جزیره مینو و حضور آنها در سال ۶۴ به فاو را برای نسل امروز جامعه بیشتر تبیین کرد، گفت: فرزندان این استان در بخش‌ها و مناطق مختلف جبهه حضور فعال داشتند و در عملیات بدر نقش رزمندگان این استان در سال ۶۳ تنها جایی که تانک‌ها به دلیل ازدحام به هم می‌خوردند عملیات بدر بود و باید دلاوری‌های فرزندان این استان برای قشر جوان به خوبی بیان شود.

غیب پرور با اشاره به شهادت شهید رئیسی اظهار داشت: شهید رجایی در ادب، متانت و کلام شأن خاصی داشت و شهادت شهید رئیسی داغ شهادت شهید رجایی را زنده کرد و امروز شهید رئیسی با شهادتش سعادتمند شد.

نظر شما