شناسهٔ خبر: 67268227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه لرستان

آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید همزمان با اجتماع ۳۱ هزار نفری اساتید بسیجی سراسر کشور، در دانشگاه لرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان لرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر چمران و روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه لرستان گفت: راهکار مقابله با تحریم‌های دشمن، قدرتمندترشدن کشور در همه عرصه‌هاست.

حجت الاسلام علی درویشی یکی از شاخص‌های راه شهید رئیسی را خدمت به مردم کشور و تقویت کشور در همه جنبه‌ها دانست و افزود: با قدرتمند‌تر شدن کشور در همه جنبه‌ها و عرصه‌ها به راحتی در برابر تحریم‌های بیگانگان و غرب، ایستادگی خواهیم کرد و آنها هم در تحریم چنین کشوری، شکست خواهند خورد.

حجت‌الاسلام درویشی خواستار تبیین جنبه‌های مختلف زندگی شهید دکتر چمران، به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی، برای جامعه به ویژه دانشگاهیان شد و از اساتید بسیجی استان خواست مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ترغیب کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران و روز بسیج اساتید گفت: شهید دکتر چمران بهترین الگوی استاد تراز انقلاب اسلامی است.

احسان یاوری تصریح کرد: شهید چمران در عین حال که روحیه مهربانی و جهادی داشت، اما در برابر دشمنان انقلاب اسلامی بسیار قاطع بود.
 
یاوری افزود: در مقطع حساس کنونی، رسالت دانشگاهیان این است که مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح بر اساس معیار‌های مدنظر مقام معظم رهبری، دعوت و ترغیب کنند، بدون شک مشارکت حداکثری در انتخابات، تکمیل‌کننده راه شهدای خدمت به‌ ویژه شهید آیت‌الله رئیسی است.
 
رئیس دانشگاه لرستان نیز با گرامیداشت یاد و راه شهید چمران گفت: دکتر چمران در همه عرصه‌های علمی و جهادی و رزم با جهت گیری خدمت به انقلاب اسلامی، خوش درخشید، بصیرت شهید چمران به این بود که زمان شناس بود و به موقع برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم، تصمیم گرفت و عمل کرد.
 
علی نظری افزود: هم اکنون نیز دانشگاهیان با تبعیت از این شهید گرامی باید زمان شناس بوده و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کنند.
 
در این آیین که همزمان با اجتماع ۳۱ هزار نفری اساتید بسیجی کشور در لرستان برگزار شد از کانون‌های بسیج اساتید برگزیده دانشگاه‌های استان از جمله کانون بسیج اساتید دانشگاه لرستان تجلیل شد.

<div id="video-display-embed-code_11232249"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263644/11232249?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما