شناسهٔ خبر: 67268133 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان ایلام: هرگونه اخلال و بی‌قانونی در فرآیند انتخابات جرم است

جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری استان ایلام برگزار شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ریاست عمران علی‌محمدی، رئیس کل دادگستری ایلام در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه با تبریک اعیاد قربان و غدیر و فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان را گرامی داشت و گفت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند برخی از تالمات روحی وارد شده برمردم را التیام بخشیده و کید و حیله دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند.

وی افزود: دین اسلام در روز غدیر با ولایت تکمیل شد و ولایت فقیه نیز که استمرار راه انبیا و اولیای الهی است ادامه دهنده راه آنان و هدایت‌گر مردم به سوی کمال و سعادتمندی است.

 علی‌محمدی گفت: ما مسئولین به عنوان خادم مردم و نظام اسلامی باید از امنیت و آرامش روانی جامعه و سلامت برگزاری انتخابات مراقبت کنیم.

وی افزود: بدین منظور باید با انتشار اخبار کذب و دل‌سرد کننده که روح و روان مردم را مخدوش می‌کند و حضور مردم در انتخابات را تحت الشعاع قرار می‌دهد برخورد کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: به کوری چشم دشمنان انقلاب ما با دلی غمگین از شهادت رئیس جمهور شهید و امیدوار به پیروزی و پیشرفت ایران اسلامی به پای صندوق‌های رای خواهیم رفت و حماسه‌ای دیگر را رقم خواهیم زد.

وی بر انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص بروز تخلفات و جرایم احتمالی و مقابله جدی با هرگونه اخلال و بی قانونی در فرآیند انتخابات تاکید کرد.

 علی‌محمدی  همچنین درباره خدمت‌‎رسانی بدون وقفه ادارات و دستگاه‌های خدمت رسان به مردم، پیشگیری از ایجاد نارضایتی در بین نیرو‌های قراردادی شهرداری‌ها و شرکت‌ها، مدیریت دقیق، عالمانه و مستمر فضای مجازی و ضرورت اطلاع رسانی به موقع وقایع مهم و حساس به مسئولین ذیربط تذکرات لازم را ارائه کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در پایان با اشاره به اهمیت رعایت قانون از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی در طول برگزاری انتخابات بر حضور دشمن شکن مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

در این جلسه همچنین قمری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان نیز اظهار کرد: شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در مرکز استان و کلیه شهرستان‌های استان راه اندازی شده و با هرگونه تخطی از قانون در قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما