شناسهٔ خبر: 67267824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امدادرسانی ماشین‌آلات عمرانی شهرداری اراک از ساعات اولیه حادثه ریزش معدن شازند

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک از امدادرسانی ماشین‌آلات عمرانی شهرداری از ساعات اولیه حادثه ریزش معدن شازند خبر داد.

صاحب‌خبر -

فریدون عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: از ساعات اولیه وقوع حادثه تلخ و ناگوار ریزش معدن شهرستان شازند تاکنون، ماشین‌آلات و نیروهای این سازمان بدون وقفه در تلاش برای آواربرداری و عملیات جست جو برای پیدا کردن دو نفرِ باقی مانده این حادثه هستند.

وی افزود: در پی اطلاع از حادثه ریزش معدن پل دو آب شهرستان شازند در روز یکشنبه بیست و هفتم خرداد از همان ساعات ابتدایی حادثه، عملیات امدادرسانی و آواربرداری توسط ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از جمله دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه دامپ تراک معدن به همراه نیروهای اجرایی آغاز شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک تاکید کرد: در روز اول امدادرسانی این حادثه که با حضور میدانی شهردار و سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همراه بود، اقدام به جابه‌جایی و حمل مصالح ریزشی روی مفقودان حادثه دیده شد و پس از تلاش‌های بی وقفه عوامل و نیروهای سازمان به همراه سایر عوامل امدادی حاضر در محل ریزش معدن، پیکر دو تن از مفقودان پیدا شد.

عسگری با ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان، ادامه داد: تلاش مضاعف و استفاده از تمام امکانات این سازمان برای جست‌وجوی دو نفر از مفقودان زیر آوار ادامه دارد.

نظر شما