شناسهٔ خبر: 67267690 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

سرانجام عجیب 70 تن گوشت گرم وارداتی به کشور/پلیس ورود کرد

اقتصادنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی با تشریح اقدام این پلیس در جلوگیری از توزیع ۷۰ تن گوشت فاسد گفت: این محموله از کشور مغولستان وارد شده بود که به دلیل بوی تعفن لاشه ها از خروج کامیون‌ها جلوگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی پیرامون دپو گوشت های فاسد در سردخانه ای در جنوب تهران موضوع سریعا در دستور کار قرار داده شد، بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ۷۰ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی از کشور مغولستان پس از تایید اداره کل دامپزشکی استان البرز بارگیری و توزیع شده است.

وی افزود: در میدان پیروزی تهران به دلیل بو دادن گوشت ها اجازه تخلیه آن را نمی دهند و گوشت ها به سردخانه‌ای در شاد آباد انتقال داده می شود که به علت تعلل در تخلیه و عدم هماهنگی‌های دیگر، لاشه های داخل یخچال های کامیون ها بوی تعفن می گیرند و نماینده دامپزشکی مستقر در داخل سردخانه برابر وظایف سازمانی خود از خروج کامیون ها جلوگیری می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از عرضه گوشت‌های فاسد شده به هر شکل ممکن دیگر به مردم پلیس امنیت اقتصادی پیگیر این موضوع است، گفت: این گونه اقدامات سلامت مردم و امنیت اقتصادی و روانی جامعه را مخدوش می کند.

سردار رحیمی با اشاره به توقیف و جلوگیری از توزیع این گوشت‌های فاسد، گفت: این گوشت ها با ارز تخصیصی وارد شده و با پیگیری های اولیه مشخص شد که در پی این سهل انگاری خسارتی بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان به بیت المال وارد شده است.

وی از هموطنان خواست اخبار و اطلاعات خود در خود را در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره تلفن۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

سردار رحیمی عنوان داشت: پیگیری پرونده مقصرین و متهمان این پرونده در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

 

نظر شما