شناسهٔ خبر: 67267646 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون جهادی سازمان بسیج دانشجویی:

مرمت و بازسازی بیش از ۵ هزار کلاس درس توسط دانشجویان جهادگر

معاون جهادی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه سال قبل هزار و ۵۰۰ گروه جهادی داشتیم که هزار و ۱۰۰ گروه آن فعالیت مستمر داشتند، عنوان کرد: در تابستان سال قبل ۶۵۰ گروه جهادی و دانشگاهی فعال بودند که امسال این عدد رشد کمی و کیفی بیشتری خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیچ، رضا غلام‌زاده معاون جهادی سازمان بسیج دانشجویی در نشست رونمایی از پوستر عهدخدمت و آغاز به کار اردو‌های جهادی دانشجویان در تابستان ۱۴۰۳ اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ حدود ۸۲ هزار نفر در گروه‌های جهادی شرکت کردند و امسال روی عدد بزرگتری سرمایه گذاری کردیم.  

وی با اشاره به اینکه سال قبل هزار و ۵۰۰ گروه جهادی داشتیم که هزار و ۱۰۰ گروه آن فعالیت مستمر داشتند، عنوان کرد: در تابستان سال قبل ۶۵۰ گروه جهادی و دانشگاهی فعال بودند که امسال این عدد رشد کمی و کیفی بیشتری خواهد داشت.  

معاون جهادی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در بحث آموزشی و عمرانی فعالیت بیشتری داشتند، تاکید کرد: بعد از آن گروه‌های جهادی حوزه سلامت فعالیت‌های قوی تری داشته اند.  

غلام زاده با اشاره به فعالیت‌هایی که در سال قبل از سوی گروه‌های جهادی انجام شده است، گفت: مجموع گروه‌های بسیج دانشجویی در حوزه بهداشت و سلامت به ۲۵۰ هزار نفر خدمات بهداشت و درمانی ارائه کردند و در حوزه آموزشی و فرهنگی که مخاطبان آن، کودکان و نوجوانان و بانوان روستایی هستند به ۴۱۰ نفر خدمات ارائه خدمات شده است.  

وی عنوان کرد: در بخث‌های ترمیم مدارس نیز بیش از هزار مدرسه و ۵ هزار کلاس را بازسازی و ترمیم کردند و در عرصه دامپزشکی  که جزو عرصه‌های قوی در عرصه دانشجویی است و به معیشت مردم گره خورده ۲۰۰ هزار خدمت دامپزشکی از سوی گروه‌های جهادی ارائه شده است.

نظر شما