شناسهٔ خبر: 67267133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ طرح اقتصاد مقامتی در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید + فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- ۲ طرح بسیج سازندگی با حضور مسوول بسیج سازندگی خراسان رضوی و در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی، روز چهارشنبه با حضور مسوولان محلی به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ‌مسوول بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه شهرستان تربت‌حیدریه در آیین افتتاح این ۲ طرح گفت: برای راه‌اندازی این طرح‌ها، ۱۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده‌ است.

سرگرد حمید بلوکی‌ مقدم افزود: طرح نخست، ساخت واحد فرآوری و میوه خشک‌کنی است که برای راه‌اندازی آن ۱۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی اعتبار هزینه و برای هشت نفر اشتغال ایجاد شده‌ است.

وی ادامه داد: دومین طرح، تجهیز یک کارگاه خیاطی به استعداد ۱۲ چرخ خیاطی با اعتبار چهار میلیارد ریال است که برای ۱۵ زن سرپرست خانوار اشتغال ایجاد کرده‌ است که در این واحد تولیدی علاوه بر دوخت لباس‌های مختلف زنانه و بچه‌گانه، لباس های فرم مدارس نیز تولید می‌شود.

مسوول بسیج سازندگی تربت‌حیدریه گفت: یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی، راه‌اندازی مشاغل خرد و خانگی است تا از طریق تجهیزاتی که بسیج سازندگی در اختیار قرار می دهد و یا تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای زنان سرپرست خانوار اشتغال ایجاد می‌کند.

نظر شما