شناسهٔ خبر: 67267084 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرد

بهره برداری از ۴۸ پروژه در بخش بهداشت و درمان استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۴۸ پروژه اجرایی در بخش بهداشت و درمان استان مرکزی به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر افتتاح پروژه های دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان گفت: بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با 76 سال سابقه در فاز جدید با عنوان بزرگترین مرکز ترومای غرب کشور در 13 طبقه در سال 1387 کلید خورد.

وی افزود: ساخت این مرکزی 18 سال به طول انجامید و بزودی شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود و پیش بینی می شود ماهیانه 50 هزار نفر از خدمات این مرکز استفاده کنند.
امانی افتتاح فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری و بخش تخصصی زنان و زایمان بیمارستان سینا رضائی آشتیانی را از دیگر پروژه های اجرایی دانست و گفت: یکی از دغدغه های دولت شهید رئیسی این بود که پروژه های نیمه تمام در بخش بهداشت و درمان زودتر به اتمام برسد و ما با تلاش شبانه روزی سعی کردیم که این پروژه ها هرچه زودتر به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: ما امیدواریم این موضوع در بحث نسخه الکترونیک و پوشش بیمه رایگان و دارو یار که در دولت سیزدهم آغاز شده در دولت های بعدی هم ادامه یابد.

وی یادآور شد: فاز جدید بیمارستان آیت الله خوانساری آماده خدمت رسانی به بیماران دیالیزی است؛ این پروژه کاملا خیرساز بوده که به همت 13 دستگاه از جمله فرمانداری و استانداری به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمده اند و یاری رسان پروژه های جاری دانشگاه هستند.

وی افزود: بیش از 48 پروژه بهداشت و درمان در استان مرکزی داریم ولی پروژه اصلی و مهم فاز جدید بیمارستان ولیعصر(عج) است که هم اکنون با مشکلاتی نظیر ترافیک سنگین در محل، رو به رو هستیم و ناچارا به زودی با انتقال تجهیزات و بیماران به ساختمان جدید بیمارستان، ساختمان قدیمی تخریب و به بلوک پارکینگ و توسعه بیماران تبدیل خواهد شد.

امانی در پایان خاطرنشان کرد: بزودی ساختمان کلینیک امام رضا(ع) به ستاد دانشگاه علوم پزشکی منتقل می شود و ساختمان کنونی کلینیک در خیابان شهید رجایی به قسمت اداری واگذار خواهد شد.

خبرنگار: مهدی محمدی
انتهای پیام/

نظر شما