شناسهٔ خبر: 67266804 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خودنمایی هوش‌مصنوعی در اسنپ‌چت

مالک اسنپ‌چت آخرین نسخه از تکنولوژی هوش‌مصنوعی تولید شده را راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا جلوه‌های ویژه واقع بینانه‌تری را هنگام استفاده از دوربین‌های گوشی برای فیلمبرداری خود ببینند. مالک اسنپ‌چت آخرین نسخه از تکنولوژی هوش‌مصنوعی تولید شده را راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا جلوه‌های ویژه واقع بینانه‌تری را هنگام استفاده از دوربین‌های گوشی برای فیلمبرداری خود ببینند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ اسنپ‌چت پیشگام در زمینه واقعیت افزوده (AR) بوده است که جلوه‌های کامپیوتری را بر روی عکس‌ها یا فیلم‌های دنیای واقعی قرار می‌دهد. در حالی که این شرکت بسیار کوچک‌تر از سیستم عامل‌های رقیب است در ساخت جلوه‌های ویژه پیشرفته‌تر و عجیب‌تر، به نام لنز، کاربران و تبلیغ‌کنندگان جدید را به اسنپ‌چت جذب می‌کند.

این شرکت گفت که سازندگان AR اکنون قادر به ایجاد لنز‌های مبتنی بر هوش‌مصنوعی هستند و کاربران اسنپ چت می‌توانند از آن‌ها در محتوای خود استفاده کنند.

بابی مورفی، مدیر ارشد فناوری اسنپ گفت: «استودیوی لنز پیشرفته زمان لازم برای ایجاد اثرات AR را از هفته‌ها به ساعت‌ها کاهش می‌دهد و کار پیچیده‌تری را تولید می‌کند.

آن چه برای ما سرگرم‌کننده است این است که این ابزار‌ها هر دو فضای خلاقانه‌ای را که مردم می‌توانند در آن کار کنند، گسترش می‌دهند، اما استفاده از آن‌ها نیز آسان است، بنابراین تازه واردان هم می‌توانند چیزی منحصربه‌فرد را بسیار سریع بسازند.»

Lens Studio اکنون شامل مجموعه‌ای جدید از ابزار‌های هوش‌مصنوعی مولد است، مانند یک دستیار هوش‌مصنوعی که می‌تواند به سوالات پاسخ دهد اگر یک سازنده به کمک نیاز داشته باشد.

مورفی همچنین اضافه کرد که اسنپ‌چت برنامه‌هایی برای ایجاد تجارب کامل بدن دارد نه فقط صورت، مانند تولید یک لباس جدید، که در حال حاضر ایجاد آن بسیار دشوار است.

انتهای پیام/

نظر شما