شناسهٔ خبر: 67266672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افزایش مشارکت‌ انتخاباتی با راه اندازی طرح موکب خدمت در بوشهر

بوشهر- ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طرح «موکب خدمت» از برنامه‌هایی است که در کنار آن، پویش‌هایی همچون طرح منا (مبلغین نفر به نفر انقلاب اسلامی) به صورت مردمی شکل گرفته و هدف آن افزایش مشارکت در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا " حجت‌الاسلام محمد قادری " روز چهارشنبه به مناسبت یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ترغیب افراد به افزایش مشارکت در انتخابات در قالب گفتمان‌سازی با موضوع مقاومت، خدمت و پیشرفت در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است تا این موضوعات نهادینه شود.

وی افزود: پویش " مثل ابراهیم" از برنامه‌های دهه امامت و ولایت است که در قالب این پویش با تولید محتوا توسط مبلغان خدمات دولت تبیین می‌شود.

قادری ادامه داد: ۳۰۰ مبلغ و مبلغه در استان بوشهر در قالب این پویش بدون معرفی و طرفداری از نامزد خاصی با تبیین شاخص‌ها ضرورت افزایش مشارکت مردم در انتخابات را یادآور می‌شوند.

فعالیت ۶۳۹ موکب در ایام غدیر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد: ۲۷۳ موکب در جشن‌های عمومی و ۳۶۶ موکب غیرمتمرکز برنامه‌های جشن غدیر را در این استان پوشش می‌دهند.

قادری یادآور شد: جشن‌های غدیر در ۱۳ شهر و ۲ روستای استان بوشهر به مسافت ۲۰ هزار و ۴۰۰ متر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری دعای عرفه در ۱۰۰ نقطه محوری بوشهر

معرفی بوشهر به عنوان استان برگزیده‌ در توسعه فعالیت‌های قرآنی

استقبال بوشهری‌ها از طرح قرآنی " زندگی با آیه‌ها"

وی با اشاره به فعالیت‌های موکب خدمت در استان بوشهر افزود: مسیر گفتمان‌سازی در این موکب‌ها دنبال و تلاش می‌شود که گفتمان خدمت را تثبیت و نهادینه کنند.

قادری گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت «طرح ۱۱۰ دیگ غذای نذری » در استان بوشهر اجرا می شود که در مجموع ۱۵۳ هیات، یک‌ هزار و ۵۶۶ دیگ غذا و ۲۷۸ هزار و ۲۴۰ پرس غذای غدیری در استان بوشهر طبخ و توزیعه می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: افزون بر طبخ غذای جمعی توسط هیات‌های مذهبی، در خانه‌ها نیز در این ایام اطعام غدیری طبخ و توزیع می‌شود.

برنامه‌های ماه محرم

وی ادامه داد: تبیین گفتمان مقاومت از برنامه‌های مهم هیات‌ها در ماه محرم است که برنامه‌های متنوعی در این زمینه اجرا می‌شود.

قادری با اشاره به ادامه پویش زندگی با آیه‌ها در ماه محرم بیان کرد: آیه‌های کاربردی در این ایام در قالب‌های مختلف در جامعه ارائه می‌شود.

وی گفت: در استان بوشهر یک‌هزار و ۴۰۰ مسجد وجود دارد که طرح «مسجد جامعه پرداز» در ۶۰ مسجد در روستاها و ۲۹ مسجد در شهرها اجرا می‌شود.

نظر شما