شناسهٔ خبر: 67265793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۷۸ هزار پرس ویژه عید غدیر در بوشهر پخت می‌شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به پویش ۱۱۰ دیگ ویژه عید غدیر در استان بوشهر گفت: در این برنامه ۱۵۳ هیئت مذهبی استان بوشهر با پخت ۱۵۶۶ دیگ غذا ۲۷۸ هزار پرس غذا توزیع می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته تبلیغات اسلامی فعالیت این نهاد را در زمینه‌های مختلف برشمرد و اظهار داشت: تبلیغات اسلامی در 18 زیست بوم فرهنگی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به انتخابات 8 تیر ماه و نقش مهم تبلیغات اسلامی تصریح کرد: گفتمان‌سازی در زمینه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر طرح موکب خدمت، منا  از دیگر برنامه‌ها در عرصه گفتمان‌سازی اعلام و بیان کرد: در پویش منا حدود 300 روحانی و مبلغ در سطح استان فعالیت می‌کند.

قادری با بیان اینکه در عید غدیر خم 273 موکب در استان بوشهر ایجاد می‌شود گفت: در برنامه غدیر در 13 شهر و 2 روستای استان بوشهر در مجموع به مسافت 20 کیلومتر و 400 متر جشن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع در جشن غدیر 639 موکب فعالیت می‌کند، افزود: 366 موکب به‌صورت غیرمتمرکز و 273 موکب سازماندهی شده در جشن غدیر فعال می‌شود که در مجموع 639 موکب مشارکت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اطعام غدیر را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: پویش 110 دیگ ویژه عید غدیر در استان بوشهر فعال شده و در این برنامه 153 هیئت مذهبی استان بوشهر با پخت 1566 دیگ غذا 278 هزار پرس غذا توزیع می‌کنند.

قادری با اشاره به اینکه در ماه رمضان گذشته در قالب طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» جمعیت تحت پوشش مخاطب 30 آیه قرآنی قرار گرفت، توضیح داد: پویش زندگی با آیه‌ها در ماه محرم ادامه دارد و 10 آیه با موضوع مقاومت مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 400 مسجد در استان بوشهر اضافه کرد: طرح «مسجد جامعه‌پرداز» در مساجد محوری با مشارکت 60 امام جماعت در 60 مسجد روستا و 29 مسجد در حاشیه شهرها با نگاه فرهنگی اجتماعی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/190/

نظر شما