شناسهٔ خبر: 67266657 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پیام مهمی که حزب‌الله با «هدهد» برای نتانیاهو فرستاد + جزئیات

یک رسانه لبنانی با اشاره به عملیات پهپادی- اطلاعاتی حزب الله در عمق سرزمین های اشغالی فلسطین با استفاده از پهپاد «هدهد»، به پیام های مهم آن به سران و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روزهمشهری‌آنلاین به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، مقاومت اسلامی لبنان با انتشار ویدئوی پهپادهای «هدهد» این پیام را به شهرک نشینان صهیونیست اعلام کرد که کابینه و مسئولان سیاسی و نظامی رژیم اسرائیل مسئول هرگونه درگیری گسترده هستند و در صورتی که این رژیم بخواهد، دست به هر اقدام نظامی زمینی یا هوایی علیه لبنان بزند، باید آماده رویارویی با بدترین سناریوها باشد.

بر اساس این گزارش، پیام دیگر حزب الله این است که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی فکر می کند پس از شکست فضاحت بار هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) می تواند با جنگ علیه لبنان، خود را نجات دهد، مقاومت طناب دار را برای وی آماده کرده است.

پیام دیگر مقاومت به صهیونیست ها این است که مسئولان شما پس از ناتوانی شدید در حل مشکل حدود ۱۰۰ هزار شهرک نشین آواره شده از مناطق شمالی، غیرممکن است که بتوانند آوارگی حدود ۲۵۰ هزار نفر دیگر ساکن مناطق شناسایی شده توسط حزب الله را مدیریت کنند.

این رسانه لبنانی ادامه داد: با توجه به اینکه در مناطق شمالی فلسطین بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار صهیونیست ساکن هستند، این یک نقطه ضعف برای سران تل آویو و عامل نگرانی شدید برای شهرک نشین های صهیونیست است که پیشتر ناتوانی سران خود را در ساماندهی آوارگان شهرک های شمالی آشکارا مشاهده کرده اند.

به نوشته الاخبار، پیام مقاومت به فرماندهان نظامی و اطلاعاتی دشمن این است که بانک اهدافی که از گذشته وجود داشت، به روزرسانی شده و این بانک اهداف به ویژه در زمینه سامانه های دفاعی و پدافندی به صورت واضح و دقیق در اختیار مقاومت است و مقاومت سلاح مناسب را برای هدف قراردادن آنها با استفاده از پهپاد و موشک های نقطه زن و هدایت شونده در اختیار دارد.

این رسانه اضافه کرد: برخی از سلاح های مقاومت تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته و رونمایی نشده و برخی دیگر نیز که مورد استفاده قرار گرفته است، در هفته های گذشته ناتوانی و شکست دشمن در مقابله با آن ها را به اثبات رساند.

عملیات اطلاعاتی- پهپادی مقاومت به سران سیاسی رژیم صهیونیستی این پیام را مخابره کرد که اندیشه فرار و نجات از بن بست جنگ غزه با حمله گسترده به لبنان، باطل است و درصورتی که نتانیاهو فکر کند که حمله به لبنان، باعث نجات وی از شکست در نوار غزه می شود، مقاومت برای وی طناب داری آماده کرده که کار وی را یکسره خواهد کرد.

به گزارش الاخبار، پیام دیگر مقاومت به سران رژیم صهیونیستی و شهرک نشین های مهاجر و حامیان بین المللی آن ها این است که بانک اهدافی مشخص و واضح در اختیار دارد که با کوچکترین اشتباه دشمن یا حمله گسترده به لبنان و یا حتی گسترش حملات به غیرنظامیان لبنانی، این اهداف با حمله بی سابقه روبه رو خواهد شد.

مقاومت با این اقدام همچنین به مردم لبنان و طرفداران و حامیان خود نیز اعلام کرد که برای هرگونه نبرد گسترده با دشمن صهیونیستی آماده و در صورت نیاز، توانایی وارد کردن ضربات دردناک به آن را دارا است.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان روز سه شنبه با انتشار ویدیویی، بخشی از عملیات اطلاعاتی پهپادی خود در عمق سرزمین های اشغالی فلسطین را به نمایش گذاشت.

پهپادهای حزب الله لبنان در این عملیات از مناطق و اهداف حساس نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی با موفقیت و کیفیت بالا تصویربرداری کرده اند.

این عملیات شناسایی، زلزله ای را میان نهادهای نظامی، اطلاعاتی، سیاسی رزیم صهیونیستی و شهرک نشین های مهاجر ساکن سرزمین های اشغالی ایجاد کرده است.

نظر شما