شناسهٔ خبر: 67266625 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جزئیاتی از ۴ مناظره تلویزیونی پیش‌رو

مناظره‌های تلویزیونی انتخابات ریاست‌جمهوری از فردا با موضوع خدمات‌رسانی عدالت‌محور دولت پیش می‌رود و براساس قرعه‌کشی انجام شده از ساعت ۲۰ فردا مناظره دوم روی آنتن خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مناظرات تلویزیونی از فردا پنجشنبه 31 خردادماه با موضوع «خدمات‌رسانی عدالت‌محور دولت» پیگیری می‌شود. 

همان‌طور که دبیر ستاد انتخابات صداوسیما در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد قرعه‌کشی 4 مناظره آتی با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری در صداوسیما برگزار شد. طی آن  صندلی هر یک از آن‌ها در مناظرات مشخص شد که به ترتیب زیر است؛ مناظره دوم/ شماره یک قاضی زاده هاشمی/ شماره سه پورمحمدی/ شماره پنج پزشکیان/ شماره دو قالیباف/ شماره چهار زاکانی/ شماره شش جلیلی. این مناظره فردا شب ساعت 20 تا 24 روی آنتن خواهد بود. 

به گفته مفتاح، مناظره سوم با موضوع فرهنگی و تحت عنوان «انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی» روز جمعه یکم تیرماه در همین ساعت 20 روی آنتن خواهد رفت. ترتیب صندلی‌ها در مناظره سوم بنابر قرعه‌کشی انجام شده به این صورت خواهد بود: مناظره سوم؛ شماره پنج قاضی زاده هاشمی/ شماره شش زاکانی/ شماره یک پورمحمدی/ شماره دو قالیباف/ شماره سه پزشکیان/ شماره چهار جلیلی

چهارمین مناظره موضوع سیاسی خواهد بود که با شعار «ایران در جهان امروز» روز دوشنبه هفته آینده چهارم تیرماه در ساعت 20 تا 24 روی آنتن خواهد رفت. ترتیب صندلی‌ها در امروز به این صورت خواهد بود: مناظره چهارم؛ شماره یک  قالیباف/شماره سه قاضی زاده هاشمی/شماره چهار پورمحمدی/شماره شش زاکانی/شماره دو پزشکیان/شماره پنج جلیلی

مناظره پنجم ساعت 12:30 تا 16 به دلیل برگزاری مراسم میهمانی 10 کیلومتری غدیر برگزار خواهد شد. اما موضوع مناظره آخر در موضوع اقتصاد با عنوان «کارآمدسازی دولت» روز سه‌شنبه پنجم تیرماه از تلویزیون زنده پخش خواهد شد. ترتیب نشستن نامزدها به این صورت خواهد بود: مناظره پنجم؛ شماره دو زاکانی/شماره پنج قالیباف/شماره سه جلیلی/شماره یک قاضی زاده هاشمی/شماره شش پزشکیان/شماره چهار پورمحمدی

دوشنبه شب، 28 خرداد 1403 اولین مناظره 6 کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی و با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»  در استودیو 11 با اجرای مهدی خسروی گوینده خبر آغاز شد و سه ساعت و نیم به طول انجامید. در این مناظره سوالات از سوی نخبگان و اندیشمندان و خبرگان حوزه مربوطه به شکل تصویری مطرح شد.

این چهار مناظره هم از شبکه یک سیما پخش می‌شوند و شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان این مناظره‌ها را پخش می‌کنند؛ مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه سلامت سیما برای ناشنوایان نیز روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما