شناسهٔ خبر: 67266443 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

12 بازی بیرون خانه در 20 هفته

پاسخ مثبت لالیگا به درخواست جالب بارسلونا

بارسا در 20 هفته ابتدایی لالیگای 25-2026 تنها هشت بازی خانگی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا می‌خواهد از تاثیر اسپاتیفای نوکمپ جدید نهایت استفاده را ببرد. به همین دلیل درخواست کرد تا در دور رفت لالیگای فصل 25-2024 بیشتر بازی‌هایش بیرون خانه باشد. 

بارسا از نیم فصل دوم فصل بعد به نوکمپ بازخواهد گشت و به این ترتیب، بازی‌های بیشتری را در ورزشگاه خانگی بازسازی شده‌اش خواهد داشت، هرچند که تنها 60 درصد از نوکمپ قابل بهره برداری خواهد بود.

2045348

لالیگا به درخواست بارسا پاسخ مثبت داد و آنها در بیست هفته ابتدایی لیگ فقط 8 بازی در ورزشگاه مونجوئیک انجام خواهند داد. بارسا از 18 آگوست که کار خود را در زمین والنسیا شروع می‌کند تا اواسط ژانویه، 12 بازی بیرون خانه خواهد داشت. فعلا پیش بینی می‌شود بارسا تا اواخر دسامبر نتواند به نوکمپ برگردد.

در شش هفته اول، تیم فلیک دو بازی در مونتجوئیک (مقابل اتلتیک و وایادولید، هفته‌های دوم و چهارم) و چهار سفر به والنسیا، وایه‌کاس (رایووایکانو)، خیرونا و ویارئال خواهد داشت.

بدیهی است که بازی در نوکمپ با ظرفیتی بیشتر از مونتجوئیک به بارسلونا برتری روحی خاصی می‌دهد. در واقع فصل گذشته آنها امتیازات زیادی را در ورزشگاه مونتجوئیک از دست دادند، موردی که دوست ندارند فصل بعد تکرار شود.

نظر شما