شناسهٔ خبر: 67266303 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

سقوط ۹۷ میلیون تومانی خودرو مونتاژی!

صاحب‌خبر -

اغلب خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی افت قیمت جزئی پیدا کردند، اما برخی از محصولات تا 97 میلیون تومان هم ریزش داشتند.

 سقوط ۹۷ میلیون تومانی خودرو مونتاژی!
تین نیوز

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه 30 خرداد 1403، کاهشی گزارش می شود. اغلب خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی افت قیمت جزئی پیدا کردند، اما برخی از محصولات تا 97 میلیون تومان هم ریزش داشتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه 30 خرداد 1403، نسبت به دیگر روزهای کاری هفته، نزولی است. روند قیمتی اغلب خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار از صبح امروز کاهشی گزارش می شود و با آغاز معاملات، یکی از جدیدترین خودروهای مونتاژی گروه بهمن با نام فیدلیتی پرستیژ هفت نفره، افت قیمت 97 میلیون تومانی پیدا کرده و به نرخ دو میلیارد و 453 میلیون تومان رسیده است.

با توجه به قیمت های وب سایت ایران جیب، قیمت خودرو کاهشی گزارش می شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از ابتدای امروز نزولی است.

کوییک S، هاچ بک اقتصادی شرکت سایپا از ابتدای امروز افت دو میلیون تومانی دارد و به نرخ 407 میلیون تومان به فروش می رسد.

شاهین G اتوماتیک که سدان لوکس سایپا محسوب می شود، رشد قیمت دو میلیون تومانی پیدا کرده است و با 807 میلیون تومان معامله می شود.

پژو پارس LX TU5 سدان پرهیاهوی ایران خودرو است که طی روزهای آینده، تولید آن متوقف می شود. این خودرو برخلاف کلیت بازار، رشد دو میلیون تومانی دارد و به نرخ 885 میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V4 لوکس ترین سدان حال حاضر ایران خودرو به شمار می رود که با افت 10 میلیون تومانی، مقام بیشترین افت قیمت در خودروهای داخلی را نصیب خود کرد. این خودرو هم اکنون با یک میلیارد و 38 میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز در برخی موارد، افت قیمت های چند ده میلیون تومانی را تجربه می کند.

ام وی ام X33 کراس یکی از جدیدترین محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو است که 17 میلیون تومان ارزان تر از روز گذشته و با یک میلیارد و 143 میلیون تومان به فروش می رسد.

فردا T5 از خودروهای نه چندان پرتقاضای مونتاژی به شمار می رود که افت قیمت 30 میلیون تومانی دارد و به یک میلیارد و 550 میلیون تومان رسیده است.

فیدلیتی پرستیژ پنج نفره همانند نسخه هفت نفره، کاهش قیمت چشمگیری نسبت به روز گذشته پیدا کرده است. این کراس اوور جدیدالورود بهمن موتور هم با افت 80 میلیون تومانی، به نرخ دو میلیارد و 410 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما