شناسهٔ خبر: 67266113 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

سیاستمدار لبنانی؛

هدهد مقاومت، عقاب آمریکایی را به وحشت انداخت

سیاستمدار لبنانی با اشاره به پرواز پهپاد مقاومت در برفراز پایگاه‌های استراتژیک رژیم صهیونیستی و سفر نماینده آمریکا به لبنان اظهار داشت: هدهد مقاومت، عقاب آمریکایی را به وحشت انداخت.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، امیل امیل لحود، نماینده سابق پارلمان لبنان تصریح کرد که سفر عاموس هوکشتاین، فرستاده آمریکا که در ارتش اسرائیل خدمت می‌کند به لبنان همراه با سفارشات و رفتار دیپلماتیک، بهترین دلیل بر این مطلب است که مقاومت توانسته با برتری نظامی بی‌سابقه، روحیه اسرائیل را به هم بریزد.

وی افزود: اگر اسرائیل، حزب الله را درهم کوبیده بود، طرف آمریکایی این مسئله را نادیده می‌گرفت و به تماشای جنایات و ویرانی‌ها می‌نشست. همان نقشی که در دهه‌های متمادی ایفا کرده است؛ اما اقدام هوکشتاین ثابت می‌کند که مقاومت در این رویارویی پیروز شده است.
 
این سیاستمدار لبنانی خاطرنشان کرد، این در حالی است که مقاومت از بانک اهدافی که در اختیار داشته استفاده نکرده است. بانک اهدافی که برخی از آنها را با پرواز هدهد برفراز پایگاه‌های استراتژیک و سکوهایی که رژیم صهیونیستی از آنها غافل شده بود به نمایش گذاشت و بدین ترتیب هدهد مقاومت توانست عقاب آمریکایی را به وحشت بیندازد.

وی در پایان با بیان این که نگرانی از هدف قرار گرفتن این اهداف، دشمن را ترسانده و واکنش هوکشتاین را به همراه داشته، گفت: موجودیت اسرائیل در حال سقوط است، کابینه آن متزلزل شده، شورای جنگ آن منحل شده و بهترین‌ها در پیش است.

گفتنی است، دفتر رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان به تازگی تصاویر دریافتی از پهپاد شناسایی هدهد را منتشر کرده که نشان می‌دهد تأسیسات موشکی، اماکن تسلیحاتی، سکوهای گنبد آهنین، بنادر و ناوچه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از نقطه صفر مرزی در شمال اراضی اشغالی تا منطقه حیفا تحت رصد و شناسایی مقاومت لبنان قرار دارد.

این ویدئو همزمان با سفر عاموس هوکشتاین، نماینده ویژه آمریکا به لبنان منتشر شد.

نظر شما