شناسهٔ خبر: 67266064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حجت الاسلام طائب: راهبرد دولت آینده باید بر مبنای استقامت باشد

اصفهان - ایرنا - مشاور عالی فرمانده کل سپاه گغت: دو قطبی سازی مذاکره کردن یا نکردن با آمریکا غلط است و دولت آینده باید راهبرد استقامت داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین طائب روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ فرهنگیان استان اصفهان که در محل گلستان شهدا اصفهان برگزار شد، افزود: برخی بر این تصور هستند که ادامه دهندگان راه رییس جمهور شهید اهل مذاکره با کشورهای دیگر نیست.

وی ادامه داد: ما اهل مذاکره‌ایم و همین جریان انقلابی شهید رییسی توانست با استقامت و مذاکره طلب نگرفته دوره‌های گذشته را در زمینه امنیت ملی با مبادله بینابین پس بگیرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: سیاست دولت شهید رییسی تولید قدرت در داخل و مذاکره بین‌المللی در خارج بود و همین عملکرد موجب شد توده مردم شهید رییسی و همراهان را شهید خدمت و در آینده شهید پیشرفت بدانند.

وی گفت: راهبرد انقلاب در این مقطع یک اقتدار پیدا کرده و ما انتظار داریم در آینده یک انتخابات پرشور همراه با سلامت و آرامش برگزار و یک رییس جمهور در تراز گام دوم انقلاب انتخاب شود.

وی از فرهنگیان درخواست کرد با استدلال افراد را نفر به نفر برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وی بیان کرد: رییس جمهور شهید و همراهان ثابت کردند با وادادگی نمی‌توان کشور را اداره کرد بلکه با استقامت می‌توان کار کرد و ‌ماندگار شد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تصریح کرد: مردم در یک حرکت توده‌ای در تشییع شهید جمهور و همراهان آمادگی خود را برای یک انتخاب و استقامت دیگر ثابت کردند.

وی ادامه داد: ۱۴ سال از راهبرد دهکده جهانی آمریکا و کدخدایی و به دست آوردن قلب جهان می‌گذرد اما ۲ مسیر یکی بر مبنای استقامت و دیگری عمل به نسخه آمریکا پیش روی رییس جمهور دولت سیزدهم بود.
حجت‌الاسلام طائب خاطرنشان کرد: این به معنای عدم مذاکره نبود کما اینکه سیاست دولت شهید رییسی مذاکره با کشورهای قدرتمند و منطقه‌ای بود.
وی با اشاره به اینکه در دولت‌های گذشته ما در پایین ترین فروش نفت و صادرات بودیم و ببشترین تحریم ‌های نفتی و فلزات در زمان دموکرات‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: دولت‌های گذشته قول‌های مختلفی دادند اما هیچکدام عملی نشد.

وی با اشاره به قدرت نظامی ایران در مقابل جنایت اسرائیل در سوریه و شهادت سردار زاهدی و عملیات وعده صادق گفت: اقتدار ایران در منطقه و آماده بودن موشک‌های بالستیک ایران به سمت هدف اسرائیل به جهان ثابت کرد، ایران در راهبرد سیاست خارجه خود اهل استقامت است.

حجت الاسلام طائب در مورد کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری در جریان انقلابی گفت: ما یک گفتمان و رقابت چند وجهی و درون گفتمانی داریم.

وی اضافه کرد: در این دوره رقابت بین کاندیداها بهتر از دوران گذشته است و با هم جلسات متعددی در راستای رقابت درون گفتمانی دارند که البته تکثر به همراه دارد اما مشارکت مردمی را بیشتر می‌کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه تاکید کرد: رقابت درون گفتمانی در آینده باید تبدیل به همگرایی و اثرگذاری شود و این موضوع تا سه‌شنبه هفته آینده تعیین تکلیف می شود.

سید احمد امامیه معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان نیز در این برنامه گفت: نگاه ما به انتخابات تکلیفی است و فرصتی برای یادآوری آرمانها و تقویت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

وی افزود :ما ۲ رسالت حضور همگانی پای صندوق‌های رای و رای دادن و تبیین شاخص‌های فرد اصلح را داریم.

به گزارش ایرنا انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری با به شهادت رسیدن رییس جمهور و همراهان در تیر ماه جاری برگزار می‌شود.

نظر شما