شناسهٔ خبر: 67265944 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

موبایل قاپ محله مسعودیه دستگیر شد

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ چند دقیقه بعد از سرقت خبر داد و گفت: پرسه زنی با موتورسیکلت سارق را لو داد. سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ چند دقیقه بعد از سرقت خبر داد و گفت: پرسه زنی با موتورسیکلت سارق را لو داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در حال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی بودند که پرسه زنی موتورسواری با موتور سیکلت پلاک مخدوش نظر ماموران را به خود جلب کرد.

 وی به فرار راکب بدون توجه به فرمان‌های پلیسی اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری پس از مدتی تعقیب و گریز با استفاده از طرح مهار موفق شدند موتور سیکلت متهم را متوقف ولی راکب موتورسیکلت به صورت پیاده از محل متواری و در نهایت پس از مدتی تعقیف و گریز متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه کشف که در تحقیقات پلیسی طی تماس مالک موبایل به تلفن همراهش مشخص شد که متهم چند دقیقه قبل ازدستگیری مرتکب سرقت شده است. 

سرهنگ بهرامی خاطر نشان کرد: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به جرم ارتکابی اعتراف و با دستور قضائی تلفن همراه کشف شده در اختیار مالک آن قرار گرفت. وی گفت: متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار ماموران کلانتری قرار دارد.

 سرهنگ بهرامی توصیه کرد: در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسد.

انتهای پیام/

نظر شما