شناسهٔ خبر: 67265931 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ورزشگاه آزادی فعلا حق میزبانی از لیگ برتر را ندارد

کوچ استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه تختی!

احتمال دارد بازی‌های ابتدایی استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر در فصل آینده امروز با حضور مهدی تاج و برخی دیگر از مدیران فدراسیون فوتبال و مسئولان وزارت ورزش برگزار شد.

یکی از موضوعات مهمی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، وضعیت ورزشگاه آزادی و نقص‌های این ورزشگاه است. در این نشست و بعد از بررسی‌های متعدد مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده که همه ورزشگاه‌ها از جمله ورزشگاه آزادی تهران برای فصل بعد باید ترمیم و بازسازی شوند و بدون نقص در لیگ برتر میزبانی کنند.

ورزشگاه آزادی که از مدت‌ها قبل روند بازسازی‌اش ادامه دارد، هنوز با مشکلات زیادی مواجه است و با تاکید رئیس فدراسیون فوتبال تا زمانی که نقص‌های آزادی برطرف نشود، این ورزشگاه در لیگ برتر میزبانی نخواهد کرد.

با توجه به برآورد زمان انجام شده برای تکمیل بازسازی ورزشگاه آزادی این احتمال وجود دارد که به مسئولان آن اجازه میزبانی از استقلال و پرسپولیس در اوایل لیگ آینده داده نشود.

در جلسه امروز موضوع میزبانی استقلال و پرسپولیس با توجه به نواقص موجود در آزادی مورد بحث قرار گرفته است. از سوی دیگر با توجه به اینکه بازسازی ورزشگاه تختی تهران مراحل آخر خود را طی می‌کند احتمال اینکه سرخابی‌های تهران در اوایل فصل آینده چند بازی خانگی خود را در تختی برگزار کنند وجود دارد.

قرار است در روزهای آینده نمایندگان سازمان لیگ به ورزشگاه تختی سرکشی کنند و آخرین وضعیت این ورزشگاه را بسنجند. در صورتی که تختی مشکل خاصی نداشته باشد، احتمالا شاهد میزبانی سرخابی‌ها در این ورزشگاه در شروع لیگ خواهیم بود.

نظر شما