شناسهٔ خبر: 67265674 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نوین: کاندیداها صداقت و عمل به وعده‌ها را در اولویت قرار دهند

منیرسادات سیدرضا

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، مردم را به مشارکت در این امر حیاتی و مهم دعوت می کنم. از کاندیداها درخواست دارم که صداقت، تدبیر، مجاهدت و عمل به وعده‌ها را در اولویت امور خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علیرضا نوین در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: مسلمانان و مردم آزادی‌خواه جهان در سرتاسر دنیا از آنچه در نوار غزه و گذرگاه رفح می‌گذرد، دل خون دارند و غمیگن هستند.

وی ادامه داد: سکوت جامعه جهانی در مقابل جنایات رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی غیر قابل هضم و غیرقابل باور است. حمایت‌های صحیح و بی‌وقفه جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و اتکای به حق در توان داخلی و عدم وابستگی به قدرت‌های پوشالی و مستکبر باعث شده که دشمن شرور به انحای مختلف از قبیل اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، ترور دانشمندان هسته‌ای و سنگ اندازی های مکرر در مسیر توسعه علمی و عملی، علم مخالفت با مردم این مرز و بوم را برافراشته کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان‌ کرد: دسیسه‌های استکبار جهانی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و غیرت جوانان انقلابی و حضور مردم ولایی در صحنه خنثی شده است.

وی با اشاره به انتخابات گفت: ملت بزرگ ایران در آستانه اتخاذ تصمیمی بزرگ و سرنوشت ساز قرار دارد، انتخاباتی که یکی از نمادهای اساسی دموکراسی و مردم سالاری دینی است.

نوین گفت: در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، مردم را به مشارکت در این امر حیاتی و مهم دعوت می کنم. از کاندیداها درخواست دارم که صداقت، تدبیر، مجاهدت و عمل به وعده‌ها را در اولویت امور خود قرار داده و در راه اعتلای اقتدار و عزت ایرانی و رفاه و آرامش مردم شریف و رفع مشکلات داخلی و به ویژه معیشتی با اولویت آنی قدم بردارند.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، بر لزوم تکمیل بزرگراه تبریز - بازرگان و تبریز - ارومیه تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما