شناسهٔ خبر: 67265375 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

خاطرات کاغذی

ببینید | لطفا رکس را برگردان

حکایت دوستی پسربچه روسی و سگش «رکس» که از بخت بد روزگار دوستی‌شان به جدایی تلخ ختم شد. پسرک مو قرمز و سگش در حال بازی روی رودخانه‌ای یخ بسته بد جوری به دردسر افتاده بودند.

صاحب‌خبر -
تعداد بازدید : 7
<div id="video-display-embed-code_1206235" ><script type="text/JavaScript" src="https://jamejamonline.ir/fa/news/play/embed/1461536/1206235?width=400&height=300"></script></div>

یخ‌های رودخانه ترک برداشته بود و پسر کوچولو روی تکه‌ای یخ روی آب سرد رودخانه شناور بود، در این لحظه سگ وفادار به درون آب پرید و تکه یخ را به حاشیه رودخانه هدایت کرد. مردم پسر را از آب گرفتند و پزشکان خیلی سریع با آمبولانس خودشان را رساندند.

با معاینه کودک خیال‌شان راحت شد که صدمه ندیده است، اما رکس باید معالجه می‌شد، پس او را به نزد دامپزشک فرستادند، روز‌ها گذشت و پسربچه همچنان منتظر بود که دامپزشک پیر، سگش را مداوا کرده و صحیح و سالم به او برگرداند، اما خبری نمی‌شد. تا این‌که بالاخره یک روز پیرمرد مهربان توله سگ بازیگوشی را به پسرک هدیه داد تا از تنهایی و دلتنگی‌اش کاسته شود. 

«لطفا رکس را برگردان»، (با عنوان روسی: Пожалуйста, верните Рекса) و (عنوان انگلیسی: Please bring Rex back) محصول سال ۱۹۷۵ شوروی سابق است که بر‌اساس داستانی از الکساندر کانوسکیو و رابرت ویکرز به کارگردانی مشترک ولادیمیر پکار و لادیمیر پوپوف تولید شد.

نظر شما