شناسهٔ خبر: 67265314 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

باز شدن سایت واردات خودرو برای جانبازان؛ ویرایش یا انصراف!

جانبازی در خصوص ویرایش اطلاعات واردات خودرو می گوید: وقتی وارد سایت شدیم و قسمت انصراف از طرح را زدیم که دوباره ویرایش کنیم دیگر امکان ثبت نام نداد و در واقع انگار به کل از واردات خودرو منصرف شدیم!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از اواسط زمستان سال قبل بعد از فراز و نشیب ها و صحبت های فراوان مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت صمت در خصوص اجرای قانون مربوط به خودرو وارداتی جانبازان مشمول، بالاخره ثبت نام آغاز شد. این مرحله نیز با مشکلاتی مواجه بود و چند روزی طول کشید تا همه بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند، زیرا سایت معرفی شده دچار نقص فنی شده بود. 

در این مدت چند ماه خبرهایی در خصوص تخصیص ارز، رفع مشکلات و ... منتشر می شد اما روایت درست و قابل اتکایی وجود نداشت که جانبازان بدانند دقیقا و چه زمانی بالاخره خودروی خود را دریافت خواهند کرد. 

حالا در اوایل هفته جاری مجدد دفتر تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید اطلاعیه ای صادر کرد مبنی بر اینکه مجدد برای جانبازانی که می خواهند ثبت نام خود را ویرایش کنند، سایت باز شده. اما در طول این چند روز ایثارگران مشمول این طرح در تماس با خبرگزاری تسنیم ضمن گلایه از مشکلات موجود خواهان بررسی روند ثبت نام شدند. 

یکی از این افراد می گوید: «به نظر می رسد ویرایش اطلاعات آن هم برای چندمین بار به نوعی سر کار گذاشتن جامعه ایثارگری است.» 

جانباز دیگری می گوید: ویرایش برای کسانی است که می خواهند خودشان خودرو را وارد کنند. جالب است که هم من و هم تعدادی دیگر از دوستانم وقتی وارد سایت شدیم و قسمت انصراف از طرح را زدیم که دوباره ویرایش کنیم دیگر امکان ثبت نام نداد و در واقع انگار به کل از واردات خودرو منصرف شدیم!»

انتهای پیام/

نظر شما