شناسهٔ خبر: 67284170 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به میزبانی فرهنگسرای ارسباران؛

در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی بیننده چند کنسرت باشید

علیرضا سعیدی

نشست ماهانه هنرمندان موسیقی در روز شنبه دوم تیر در قالب هفت اجرای موسیقی به میزبانی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای ارسباران، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه دوم تیر ساعت ۱۸ با هفت اجرای متنوع (دستگاهی ایرانی، محلی، کلاسیک و تلفیقی) با حضور چهره‌های موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

گروه «بیداد» به سرپرستی و آهنگسازی فرهاد رجبی‌راد، تک‌نوازی تنبور در قالب «بداهه نوازی در مقامات تنبور» با هنرمندی سوگل شاه حسینی، اجرای گروه «پروین» با ساز و آواز و تصمنیف در مایه اصفهان، تک نوازی تنبوراحمد قاسمی، «آواز ابوعطا» با خوانندگی جواد شفیعی، گروه کوبه‌ای «هم نوا» به سرپرستی مجید آهنگر و مه‌زاد مهجور، گروه «گاتا-سازهای کوبه‌ای نواحی ایران» به سرپرستی علیرضا ولی‌زاده از جمله مجموعه‌ها و هنرمندانی هستند که در تازه‌ترین نشست ماهانه هنرمندان موسیقی به اجرای برنامه می‌پردازند.

نشست ماهانه موسیقی با اهدافی چون ایجاد امکان اجرای صحنه‌ای برای جوانان، اجرای موسیقی تجربی، معرفی گروه‌های موسیقی و جوانان بااستعداد در زمینه نوازندگی و آواز، به صورت تک‌نوازی و گروه‌نوازی در ژانرهای مختلف با حضور اهالی و علاقه‌مندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این نشست‌ها از سال ۱۳۹۱ به صورت ماهانه و مستمر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شده است. همچنین معرفی کتاب‌ها و آلبوم‌های تازه منتشر شده، رویدادهای پراهمیت موسیق از دیگر برنامه‌های این نشست‌ها است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

نظر شما