شناسهٔ خبر: 67265261 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ساعت پخش سریال فراری از شبکه یک + خلاصه داستان

مجموعه فراری به کارگردانی امیر داسارگر به‌زودی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال فراری با ما همراه شوید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سریال فراری به قلم امیر داسارگر به نگارش درآمده و به تهیه‌کنندگی امیر پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی که قرار است جایگزین سریال «رخنه» شود، در فضای درام و اجتماعی با هدف معرفی شهدای مدافع حرم ساخته شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های اجتماعی ایرانی هستید، می‌توانید سریال فراری را از دوشنبه (1403/3/28) از شبکه یک سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال فراری ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال فراری از شبکه یک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، زمان پخش سریال فراری هر شب ساعت ۲۲:۱۵ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۱:۳۰ بامداد، ۱۱ صبح و ۳ بعدازظهر روز بعد که زمان پخش تکرار سریال فراری از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید. گفتنی است شنبه‌ها خلاصه قسمت‌های پخش شده این مجموعه روی آنتن می‌رود.

سریال «فراری» ۳۵ قسمت دارد که در دو فصل پخش خواهد شد. فصل اول ۲۱ قسمت و فصل دوم ۱۴ قسمت خواهد داشت.

هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قائدی، علی زرمهری، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی‌پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان) و زین‌العابدین تقی‌پور از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

این مجموعه تلویزیونی در فضای درام و اجتماعی با هدف معرفی شهدای مدافع حرم تولید شده است. قهرمان این مجموعه تلویزیونی یک نوجوان به‌نام هادی است. در ادامه سریال، مقاطع دیگری غیر از دهه ۷۰ را هم می‌بینیم که نقش جوانی شخصیت اول هم در سریال حضور دارد.

خلاصه داستان سریال فراری

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال فراری از شبکه یک سراغ قصه‌ی این مجموعه درام اجتماعی می‌رویم که نوجوانی تا بزرگسالی یک شهید مدافع حرم از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵ را به تصویر  می‌کشد.

در خلاصه داستان سریال فراری آمده است: «یک نوجوان به نام هادی، با علاقه رشته‌ی ورزشی کشتی را دنبال می‌کند. او برای قهرمانی در کشتی و موفقیت در زندگی سخت تلاش می‌کند. هادی گاهی با اتفاق‌های غیرمنتظره و چالش‌های سخت روبه‌رو می‌شود که خانواده‌اش او را در این مسیر حمایت می‌کنند.»

در واقع سریال فراری نگاهی آزاد به سبک زندگی یکی از شهیدان مدافع و به طور کلی بحث زندگی مدافعان حرم است و قصه‌ای اجتماعی را روایت می‌کند.

تهیه‌کننده سریال «فراری» نیز درباره خط داستان این مجموعه نمایشی، توضیح داده بود: «ما در سریال این اتفاق را داریم که حتی وارد رویای شهید صدرزاده می‌شویم و دلبستگی شهید صدرزاده به شهید ابراهیم هادی را به تصویر می‌کشیم. این قسمت از بخش‌های جذاب سریال است که حتما به شهید صدرزاده مدیون است.»

سریال فراری

کارگردان سریال فراری

امیر داسارگر کارگردان سریال فراری در سال 1364 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته‌ی عمران از دانشگاه امام حسین (ع) است. او فعالیت‌های هنری خود را از سال 1386 آغاز کرده است.

فیلم‌های کوتاه «باران»، «نفس به نفس»، «اکسیژن» و فیلم نیمه بلند «یک روز دیرتر»، فیلم داستانی بلند «هنگامه» و سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» ازجمله آثار کارنامه هنری داسارگر هستند.

امیر داسارگر علاوه بر کارگردانی طراح، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده است. وی در دوره ششم جشنواره مردمی فیلم عمار عضو هیئت‌داوران بخش فیلم‌ما بوده است.

امیر داسارگر درباره‌ی داستان سریال «فراری» گفته بود: «مجموعه فراری برداشتی آزاد از زندگی و دوران کودکی شهدای مدافع حرم است؛ اما در روند قصه، اشاره‌ای هم به یکی از شهدای مدافع حرم (شهید مصطفی صدرزاده) می‌شود.»

سریال فراری

عوامل ساخت سریال فراری

نویسنده و کارگردان: امیر داسارگر

تهیه‌کننده: امیرمهدی پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب

سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: سعید نقدزاده

مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی

مدیر صدابرداری: علی احمدی

منشی صحنه: تهمینه مرتضوی

طراح گریم: سیدجلال موسوی

طراح صحنه: جعفر محمدشاهی

طراح لباس: زهره رحمانی

عکاس: سید احمد جامه‌دارپور

مدیر تولید: افشین رئوفی

مدیر تدارکات: بهمن دانایی‌زادگان

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال فراری نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قائدی، علی زرمهری، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی‌پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان) و زین‌العابدین تقی‌پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال فراری چند قسمت است؟

این مجموعه در 35 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی امیر داسارگر ساخته شده است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما