شناسهٔ خبر: 67264912 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

تغییر چهره معابر شهری و بزرگراهی منطقه یک در روزهای پایانی هفته

طرح تحول نگهداشت شهر در روزهای پایانی هفته در معابر و شریان‌های درجه یک، دو و سه منطقه یک و در جمعه‌ها با تمرکز تمامی نیروها در بزرگراه‌های بابایی، صدر، مدرس و چمران به صورت مکانیزه اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: در قالب طرح تحول نگهداشت شهر و در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، پاکیزگی و نظافت سطح منطقه، عملیات لایروبی و رسوب زدایی انهار و... با تلاش عوامل حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری طبق جدول برنامه ریزی شده در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در این منطقه اجرا می شود.

وی افزود: مجموعه شهرداری و مشارکت شهروندان دو رکن اساسی سیستم مدیریت شهری در تحقق بخشیدن به اصول برنامه ریزی شهری در بخش های زیبایی، سلامت، آسایش و امنیت است در همین راستا نقش همکاری و مشارکت شهروندان در پیشبرد فعالیت‌های مدیریت شهری حائز اهمیت است.

صفایی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در فصل پاییز نیز شاهد نزولات آسمانی خواهیم بود، لایروبی انهار در پنج محور پر تردد منطقه مورد اجرا قرار گرفته تا شاهد آبگرفتگی در هنگام بارش باران نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: در چندماه اخیر نیز اقدامات قابل توجهی در زمینه ایمن سازی کانال ها و مسیل های منطقه  صورت گرفته که این ایمن سازی ها ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما