شناسهٔ خبر: 67264863 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

برگزاری دوره آموزشی ارزیابان تمرین‌های مدیریت بحران

دوره آموزش ارزیابان تمرین با هدف تشریع فرایند ارزیابی در تمرین‌های مدیریت بحران و آشنایی با نقش و مسئولیت‌ها، برای تعدادی از ارزیابان منتخب در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی و عملیات سازمان گفت: تمرین‌های مدیریت بحران به منظور کنترل اثربخشی برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها، کارایی امکانات و ارتقای توان آمادگی و پاسخ سیستم مدیریت بحران شهر تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این نکته که ارزیابی تمرین اهمیت بسزایی در بهبود مستمر فرایندها و برنامه‌های پیش‌رو خواهد داشت، افزود: مجموعه ابزارهای ارزیابی تمرین در حوزه مدیریت بحران شهر تهران، بستر مناسبی را برای ارائه نتایج و برآیند اقدامات در زمینه برگزاری تمرین‌های مرتبط با مدیریت بحران، در یک چارچوب علمی، استاندارد، بومی و یکپارچه فراهم می‌کند و شرایط لازم را برای ارتقای آمادگی کلانشهر تهران در برابر حوادث و سوانح از مجرای برگزاری تمرین مهیا می‌نماید. بدین منظور پروژه‌ای تحت عنوان تدوین ابزارهای ارزیابی تمرین تعریف شد و یکی از خروجی‌های اصلی این پروژه آموزش ارزیابان برای بهره‌برداری از ابزارهای تدوین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما