شناسهٔ خبر: 67264793 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماهنگ سریال «هیس، هیچی نیس!» توسط کودکان بازخوانی شد

تیتراژ سریال «هیس، هیچی نیس!» توسط نونهالان بازخوانی و نماهنگ آن رونمایی شد. تیتراژ سریال «هیس، هیچی نیس!» توسط نونهالان بازخوانی و نماهنگ آن رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ سریال «هیس، هیچی نیس!» که از اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه‌های دو و امید رفت به روز‌های پایانی پخش نزدیک شده است. 

همزمان با هفته پایانی پخش، از نماهنگی جدید توسط نونهالان رونمایی شده است. این نماهنگ با همراهی نونهالان در بازخوانی تیتراژ این سریال تاریخی فانتزی و همزمان با آغاز پویش این سریال در پلتفرم «شاد» تولید شد.

کارگردانی این نماهنگ را مهدیه رضایی و تهیه‌کنندگی آن را احسان حجتی برعهده داشته‌اند.

پویش مجموعه «هیس، هیچی نیس!» از طریق اپلیکیشن «شاد» و کانال مسابقه به آدرس hiss@ در دسترس است و مخاطبان می‌توانند با تماشای سریال به سوالات این پویش پاسخ دهند. 

طراحی سوال توسط مخاطب و شرکت در مسابقه لب‌آهنگ تیتراژ از دیگر بخش‌های پویش است که جوایز نقدی و غیرنقدی را برای برندگان مسابقه در بر دارد.

«هیس، هیچی نیس!» که با اقتباسی از مجموعه کتاب «سرگذشت استعمار» ساخته شده است شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما و چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید پخش می‌شود.

«هیس، هیچی نیس!» به کارگردانی حسین حقانی و تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

<div id="video-display-embed-code_12461580" ><script type="text/JavaScript" src="https://borna.news/fa/news/play/embed/2107671/12461580?width=800&height=500"></script></div>

نظر شما