شناسهٔ خبر: 67264713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت ۸ آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این استان در شروع کار دولت سیزدهم سه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۳۵ هزار مترمکعب در اختیار داشت که در زمان حاضر این شمار به ۱۱ آب‌شیرین‌کن با ظرفیت بیش از ۱۰۰ هزار مترمکعب رسیده است.

صاحب‌خبر -

ساخت ۸ آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر در دولت سیزدهم

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در دیدار با نمازگزاران مسجد امیرالمومنین (ع) شهر بوشهر با تشریح دستاورد‌های دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه آب در استان بوشهر، بیان کرد: در سفر نخست شهید جمهور به استان بوشهر در مهر سال ۱۴۰۰ یکی از مسائل مورد پیگیری وی اقدامات و نیاز‌های حوزه آبرسانی استان بود که شهید رئیسی در این زمینه منشا خدمات فراوانی شد.
وی افزود: استان بوشهر در شروع کار دولت سیزدهم سه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۳۵ هزار مترمکعب در اختیار داشت که در زمان حاضر این شمار به ۱۱ آب‌شیرین‌کن با ظرفیت بیش از ۱۰۰ هزار مترمکعب رسیده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر ظرف چند سال اخیر بهبودی نسبی در وضعیت تأمین آب شرب ایجاد شده که با تکمیل طرح‌های در دست ساخت، وضعیت بسیار مطلوبی در تأمین آب پایدار هم استانی‌ها ایجاد خواهد شد.
وی اظهار کرد: بخشی از مشکلات کمبود آب نتیجه مصرف بی‌رویه است که انتظار می‌رود مشترکان برای کاهش مصرف اهتمام جدی داشته باشند، چرا که این مهم به تقویت پایداری آب استان کمک وافری می‌کند.
عالی بیان کرد: دولت سیزدهم در حوزه مسکن، درمان و آموزش نیز خدمات قابل توجهی برای مردم استان بوشهر داشته که این طرح‌ها به افزایش سطح رفاه هم‌استانی‌ها کمک شایانی کرده است.
وی ادامه داد: در حوزه تولید برق نیز با اجرا و تکمیل مراحل دو و سه نیروگاه اتمی بوشهر، ظرفیت تولید برق استان بوشهر از این محل به سه هزار مگاوات خواهد رسید که این به معنی خودکفایی استان در تأمین برق مورد نیاز خود است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: دولت مردمی شهید رئیسی در طرح جوانی جمعیت و افزایش سهم اشتغال بومی‌ها در صنایع جنوب نیز دستاورد‌هایی ماندگار برای استان بر جا گذاشته است.
وی یادآور شد: دولت در مسیر مهار تورم دشواری‌های زیادی داشت زیرا در آغاز استقرار یک‌هزار میلیارد تومان بدهی داشت و این موضوع در کنار سختی‌های فراروی فروش نفت، مسیر سختی در پیش دولت قرار داده بود.
عالی تصریح کرد: با این حال دولت سیزدهم دستاورد‌های خوبی در این حوزه داشت و بدون تردید با تداوم این مسیر ظرف چند سال پیش رو نتیجه اقدامات دولت مردمی شهید رئیسی در کشور نمایان خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، شهروندان و هم‌استانی‌ها را به حضور گسترده و حماسی در انتخابات ۸ تیر دعوت کرد.

نظر شما