شناسهٔ خبر: 67264341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیش از۱۴۰ هزار مترمکعب به ظرفیت تولید آب بوشهر افزوده می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: براساس برآورد انجام گرفته تا پایان سال ۱۴۰۴، بیش از ۱۴۰ هزار مترمکعب آب به ظرفیت تولید آب استان بوشهر از محل تأسیسات آب‌شیرین‌کن افزوده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ابوالحسن عالی ظهر امروز در جمع مردم در مسجد امیرالمؤمنین(ع) بوشهر با تبریک عید سعید قربان و غدیر به ویژگی‌های مهم خدمات دولت آیت‌الله شهید رئیسی پرداخت و اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه مسکن، درمان و آموزش خدمات قابل توجهی برای مردم استان بوشهر داشته که این پروژه‌ها به افزایش سطح رفاه مردم کمک کرده است.

وی با بیان اینکه تولید برق هسته‌ای با تکمیل 2 نیروگاه جدید دیگر ظرفیت تولید برق از نیروگاه اتمی بوشهر به 3 هزار مگاوات افزایش می‌یابد، اضافه کرد: این به معنی خودکفایی استان بوشهر برای تأمین برق مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: دولت مردمی شهید رئیسی در طرح جوانی جمعیت و افزایش سهم اشتغال جوانان استان در صنایع پارس جنوبی دستاوردهای ماندگار برای استان بر جا گذاشته است.

عالی با بیان اینکه دولت سیزدهم در مسیر مهار تورم سختی‌های زیادی کشید، گفت: در آغاز استقرار دولت سیزدهم یک‌هزار میلیارد تومان بدهی داشت و این موضوع در کنار مشکلات فروش نفت مسیر سختی در پیش دولت قرار داده بود.

وی صادق در گفتار، خادم ملت و تابع محض فرامین رهبر معظم انقلاب را از ویژگی‌های برجسته شهید آیت‌الله رئیسی دانست و افزود: در جای جای مشکلات و مسائلی که دولت سیزدهم به ارث برده بود در مرحله نخست از خودگذشتگی و حفظ یکپارچگی را در اولویت کار خود قرار داده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از افزایش 3.6 برابری تأسیسات آب‌شیرین‌کن در استان خبر داد و گفت: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی تأسیسات آب‌شیرین‌کن استان از ظرفیت 35 هزار مترمکعب به بیش از 100 هزار مترمکعب افزایش یافته است.

عالی از افزایش تولید 140 هزار مترمکعب آب در استان خبر داد و ادامه داد: براساس برآورد انجام گرفته تا پایان سال 1404، بیش از 140 هزار مترمکعب آب به ظرفیت تولید آب استان بوشهر از محل تأسیسات آب‌شیرین‌کن افزوده می‌شود که وضعیت پایداری آب شرب را بیش از پیش تقویت خواهد کرد. با اتمام پروژه‌های در دست احداث وضعیت بسیار مطلوب در تأمین آب پایدار مشترکین آب استان ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بخشی از مشکلات کمبود آب در استان را نتیجه مصرف بی‌رویه دانست و گفت: انتظار می‌رود مشترکان برای کاهش مصرف آب اهتمام بیشتری داشته باشند چراکه این مهم به تقویت پایداری آب استان کمک می‌کند.

عالی در پایان مردم همیشه در صحنه استان بوشهر را به حضور گسترده و حماسی در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرد.

انتهای پیام/190

 

نظر شما