شناسهٔ خبر: 67264343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پروژه رفع نقطه حادثه خیز نصریان دهلران ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از پیشرفت ۵۶ درصدی پروژه رفع نقطه حادثه خیز نصریان دهلران خبر داد و گفت: تا کنون ۶۴۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از پیشرفت ۵۶ درصدی پروژه رفع نقطه حادثه خیز نصریان دهلران خبر داد و گفت: تا کنون ۶۴۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، «سعید هژبری» روز چهارشنبه در بازدید از پروژه حذف نقاط حادثه خیز نصریان در شهرستان دهلران، اظهار کرد: تا کنون برای این پروژه ۶۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و باید تلاش شود که عملیات این پروژه در اسرع وقت به پایان برسد.
وی این پروژه را یکی از پروژه‌های اولویت دار استان برای تخصیص اعتبار عنوان کرد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه برای ایام اربعین حسینی مصوب شده بود و این مصوبه هم در تخصیص اعتبار و هم در اولویت تخصیص در اعتبارات سال جاری لحاظ می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه اعتبارات این پروژه از محل اربعین تامین و به زودی تزریق می‌شود، ابراز کرد: عملیات اجرایی رفع نقاط حادثه خیز محور نصریان دهلران به طول چهار کیلومتر در دست اقدام است که ۲ کلیومتر از این قطعه تا اربعین امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
هژبری با اشاره به اینکه ۲ کیلومتر باقی مانده نیز در ایام دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: اعتبار مصوب این پروژه یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام 

نظر شما