شناسهٔ خبر: 67264206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فراخوان سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی " شهروند " لاهیجان منتشر شد

رشت- ایرنا- فراخوان سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی " شهروند " لاهیجان با شعار " شهر امن و پویا، جامعه ای پر امید و کارا " امروز چهارشنبه منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی " شهروند " لاهیجان با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار می شود.

مهلت دریافت آثار در این فراخوان یکم شهریور ماه ۱۴۰۳، اعلام فهرست آثار برگزیده ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ و زمان برگزاری هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

حفظ و ارتقاء مولفه‌های فرهنگ ایرانی اسلامی، ارتقاء سطح دانش شهروندی به منظور بهبود زندگی شهری، ارتقاء مشارکت شهروندان در ساختن شهر سالم، پاک و پویا، اهتمام ویژه به همراهی و مشارکت شهروندان در بهسازی شرایط اقتصادی جامعه با تکیه بر عزم ملی، توان داخلی، تلاش و خلاقیت کار آفرینان ایرانی و ترویج نشاط، امید و همدلی از اهداف این جشنواره عنوان شده است.

این جشنواره در بخش‌های مسابقه شهر ما (آسمان آبی) و مسابقه شهر پویا (زمین سبز)، برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند فرم تکمیل شده تقاضای حضور، طرح و ایده نمایش در یک صفحه A۴، تایپ شده، چهار نسخه لوح فشرده حاوی فایل تصویری با کیفیت از اجرای نمایش و سه قطعه عکس از اجرای نمایش به همراه عکس پرسنلی کارگردان در قالب لوح فشرده را به دبیرخانه تا یکم شهریور به آدرس لاهیجان - خیابان امام خمینی (ره)، روبروی بیمارستان ۲۲ آبان سابق - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان - دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، تلفن : ۴۲۳۴۳۰۱۲ (کد شهرستان ۰۱۳ ) – ۴۲۳۴۳۰۱۱ – ۴۲۳۳۲۱۰۳ - ۴۲۳۳۵۲۸۳ و آدرس سایت : http://shahrvand-lahijan.ir ارسال کنند.

نظر شما