شناسهٔ خبر: 67264086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل هلدینگ گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، هوشنگ نصیرزاده فرزند خطه زرخیز خوزستان و زاده شهر بهبهان و یکی از مدیران با سابقه و نام آشنا در سطح ملی با فعالیت‌های مدیریت ورزشی متعدد در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌های لیگ برتر است.

وی کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل و دارای سابقه ریاست کمیته تدوین مقررات فدراسیون و مدیرعاملی در باشگاه‌های گسترش فولاد، ماشین سازی و تراکتور تبریز بوده و هم اکنون عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال است.

نصیرزاده دوره‌های مدیریت باشگاه را در هندوستان، پاکستان، اردن و کاستاریکا زیر نظر فیفا گذرانده و عضو کمیته ارزشیابی کنفدراسیون مرکزی آسیا (کافا) می باشد.

تخصص و تجارب ارزنده این مدیر با سابقه بومی در ساختارسازی، سیستم دهی و نظم و انضباط فرایندی، همواره در سطوح مختلف فوتبال کشور نقشی موثر داشته و از نظرات کارشناسی وی در ادوار مختلف فوتبال کشور استفاده شده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در سال‌های اخیر انتخاب و انتصاب مدیرعامل های غیر بومی و ضعیف در این باشگاه حرفه‌ای، باعث اعتراض شدید هواداران و پیشکسوتان فوتبال استان شده بود.

فولاد در فصل گذشته علیرغم هزینه‌های سنگین در آستانه سقوط به لیگ یک قرار داشت که در بازی آخر توانست در لیگ برتر بماند.

کنار گذاشتن مدیران کارآمد در آکادمی باشگاه، جذب بازیکنان غیر موثر و مربیان ناموفق از جمله موارد مورد اعتراض هواداران این باشگاه بود.

انتهای پیام/

نظر شما