شناسهٔ خبر: 67264083 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آقای قالیباف! خانواده آزاری نکنید / مصاحبه دخترتان با تم مظلوم‌نمایی شایعات را دوباره زنده کرد /چنین کارهایی کاملا نتیجه عکس می‌دهد

فعال اصولگرا نوشت: مصاحبه دختر آقای قالیباف را  کاری بی منطق می دانم. هیچ دلیلی ندارد دختر جوان او جلوی دوربین ظاهر شود و در آستانه انتخابات بخواهد جور پدر را بکشد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت؛

دختر آقای قالیباف در گفت وگویی ویدئویی، حرفهایی در باره عروسی اش، سفر به ترکیه و سیسمونی گفته است.

در اوج اتفاقاتی که به سیسمونی گیت مشهور شد، کلمه ای در این باره ننوشتم چون ورود به حریم شخصی افراد را نامردی می دانم. بخاطر سکوت در این زمینه ، متهم هم شدم اما به عنوان یک پدر، حال آقای قالیباف را درک می کردم و چون می دانستم بسیاری از دوستان قدیمش او را سرزنش کردند، دوستان رسانه ای را از ورود به این موضوع پرهیز می دادم.

اینک اما مصاحبه دختر آقای قالیباف را کاری بی منطق می دانم. هیچ دلیلی ندارد دختر جوان او جلوی دوربین ظاهر شود و در آستانه انتخابات بخواهد جور پدر را بکشد . این کار "خانواده آزاری" است.

به عنوان یک متخصص رسانه و آشنا به مدیریت افکارعمومی و بدون داوری در باره صحت و سقم مصاحبه دختر آقای قالیباف اطمینان می دهم چنین کارهایی کاملا نتیجه عکس می دهد .

متاسفانه آقای قالیباف هرگز مشاوران سیاسی و رسانه ای خوبی نداشته و به همین دلیل هم در موارد مشابه همواره بازی را باخته است. اگر مشاوری فهیم در تیم او وجود داشت حتما به او می گفت مصاحبه دخترش با تم مظلوم نمایی ، جز آنکه شایعات و اخبار گذشته را دوباره زنده کند , و همه آنها را باورپذیر و درست جلوه دهد نتیجه دیگری ندارد.

۲۷۲۱۸

نظر شما