شناسهٔ خبر: 67264082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سوپراستارهای آتی فوتبال آلمان

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان از فلورین ویرتس و جمال موسیالا به عنوان سوپراستارهای آینده فوتبال این کشور یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، لوتار ماتئوس از مدیران باشگاه بایرن مونیخ خواست برای جذب فلوریان ویرتس از بایرلورکوزن تلاش کنند. او همچنین خواستار تمدید قرارداد جمال موسیالا شد که مورد توجه تیم‌های بزرگی قرار دارد.

رکورددار بازی در تیم ملی آلمان در یادداشتی در روزنامه بیلد نوشت: بایرن باید هر کاری که می‌تواند برای تمدید قرارداد موسیالا انجام دهد. بسیار مشتاق پیوستن ویرتس از لورکوزن به بایرن هستم. اگر سرمربی بایرن بودم تمام تلاشم را می‌کردم تا ویرتس را در تیمم داشته باشم تا در کنار موسیالا بازی کند.

ویرتس تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد. قرارداد موسیالا با بایرن مونیخ نیز تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد. این دو بازیکن ۲۱ساله در بازی اول آلمان در جام ملت‌های اروپا مقابل اسکاتلند درخشیدند و در حال حاضر بزرگ‌ترین استعدادهای فوتبالی آلمان محسوب می‌شوند.

ماتئوس ۶۳ساله در بخش دیگری از یادداشتش نوشت: موسیالا و ویرتس سوپراستارهای آینده‌اند! آنها در ۱۲ تا ۱۵ سال آینده فوتبال را سروشکل خواهند داد. آنها تمام ابرازهای لازم را برای موفقیت دارند و می‌توانند سال‌ها در تیم ملی بدرخشند. ویرتس و موسیالا اگر با هم در یک باشگاه بازی کنند، به سود تیم ملی آلمان نیز خواهد بود چون هر دو می‌توانند هر روز با هم کار کرده و با هم پیشرفت کنند.

تیم ملی آلمان امشب در دومین دیدارش در دور گروهی یورو ۲۰۲۴ باید به مصاف مجارستان برود. ژرمن‌ها در صورت کسب برد می‌توانند به عنوان اولین تیم صعودشان را به دور حذفی قطعی کنند.

انتهای پیام

نظر شما