شناسهٔ خبر: 67264019 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

شهرری | برگزاری مجمع خیرین

مجمع خیرین شهرستان ری با حضورنماینده مجلس شورای اسلامی، مدیربهزیستی شهرستان ری، مسئولین خیریه ها و گروه های جهادی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سومین جلسه مجمع خیرین این شهرستان  با حضورسید علی یزدیخواه نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، داود خادم مدیربهزیستی شهرستان ری، مژگان لشگری معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی ومسئولین خیریه ها و گروه های جهادی درسالن شهید سلیمانی  ستاد بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

علی تات دبیر مجمع خیرین هدف از برگزاری این نشست را یکپارچه سازی خیرین و معتمدین شهرستان ری در راستای ارتقاء و بهبود وضعیت  خدمات رسانی عنوان کرد.

داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری درسخنانی گفت این جلسه فرصتی است در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و ایجاد هم افزایی که در نهایت خروجی و مصوبات این جلسه در جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف انجام شود.

خادم در ادامه استفاده از ظرفیت و تعامل نهادها، مسئولین شهرستان و خیریه ها را از دیگر اهداف این مجمع بر شمرد و گفت : هم افزایی و عدم موازی کاری باعث ارائه خدمات بهتر و برنامه ریزی شده به جامعه هدف دانست.

سید علی یزدیخواه نماینده مجلس نیز ارایه خدمت به مردم در قالب مجمع خیرین را بهبود سطح کیفیت خدمات و رسیدگی به مشکلات جامعه با استفاده از ظرفیت اعضا دانست و هدف برگزاری این مجامع را ترویج و گسترش فرهنگ مشارکت عمومی، تقویت روحیه ی گذشت و ایثار، وفاق و همدلی میان مردم، تبیین معضلات و مشکلات و ایجاد بانک اطلاعاتی خیرین در راستای ساماندهی ارائه خدمات هدفمندا علام کرد.

شهرری | برگزاری مجمع خیرین شهرری | برگزاری مجمع خیرین

نظر شما