شناسهٔ خبر: 67263865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اصناف پرخطر در محدوده مرکزی تبریز شناسایی می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از شناسایی و اتخاذ تمهیدات لازم برای اصناف پرخطر در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، هادی بدری ظهر امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ در نشست کمیته پدافند غیرعامل اظهار کرد: با هدف پیش‌بینی تمهیدات ایمنی برای شهروندان و اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص تأسیسات و اصناف پرخطر در مراکز جمعیتی، اصناف پرخطر محدوده مرکزی تبریز شناسایی می‌شود.

وی افزود: وظایف شهرداری در خصوص پدافند غیر عامل ایجاب می‌کند نسبت به فعال‌سازی کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تبریز حداکثر تلاش به کار گرفته شود.

معاون شهردار تبریز خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم و اصلی این کمیته اقدامات پیشگیرانه و تدابیر لازم برای صنوف پرخطر در سطح شهر و انتقال انبار مواد پرخطر از این نقاط است.

بدری ادامه داد: هماهنگی با ادارات خدمت‌رسان و ارائه طرح‌های لازم در این خصوص از دیگر مواردی است که باید در کمیته پدافند غیرعامل شهرداری تبریز در خصوص آن اهتمام جدی صورت گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ تاب آوری شهری در برابر سوانح گفت: افزایش ایمنی، آمادگی و توانمندسازی شهر برای مقابله با حوادث و زمینه‌سازی با هدف جلب مشارکت شهروندان و سایر نهادها با شهرداری در حوزه مدیریت بحران باید همواره مورد توجه کمیته پدافند غیر عامل باشد.

به گزارش ایمنا، شهردار تبریز ریاست کمیته پدافند غیر عامل این نهاد را بر عهده دارد و معاون محیط زیست و خدمات شهری نیز جانشین رئیس کمیته پدافند غیرعامل شهرداری تبریز است.

نظر شما