شناسهٔ خبر: 67263592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

انقلاب اسلامی پرچم‌دار آزادی مستضعفان از یوغ ظلم مستکبران است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رسالت و فلسفه اصلی انقلاب اسلامی تغییر شرایط جهانی بر اساس فضایل الهی است، گفت: ما می‌خواهیم مفاهیم آزادی، استقلال و کرامت انسان بخش مهم هویت کشور ما باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در همایش روز ملی بسیج اساتید که در سالن همایش‌های دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: یاد و خاطره دانشمند برجسته جهان اسلام و مجاهد روزهای سخت دفاع مقدس، شهید استاد دکتر مصطفی چمران را گرامی می‌داریم.

سرلشکر سلامی در ادامه گفت: طبیعتاً آینده هویت هر جامعه‌ای به قوت و شخصیت جوانان و اندیشمندان آن بستگی دارد؛ جوانانی بزرگ، رشید و اهل کمال که دارای فضائل، قلب‌های مطمئن و ایمان قوی و در عین حال صاحب اندیشه، تفکر، خلاقیت و دانش باشند و این مسئولیت سنگینی است که بر عهده اساتید ما در مجموعه‌های دانشگاهی کشور گذاشته شده است.

فرمانده کل سپاه افزود: ما بدون قرار گرفتن در قله‌های مرتفع و در ترازهای رفیع دانش و فناوری و بدون پرورش‌یافتگی در فضای روح و معنا نمی‌توانیم یک کشور مستقل و باعظمت و الگویی مجسم برای جهان بشریت باشیم.

وی گفت: رسالت و فلسفه اصلی انقلاب اسلامی تغییر شرایط جهانی و تغییر نظام معنوی جهان بر اساس فضائل الهی است. ما می‌خواهیم مفاهیم آزادی، استقلال و کرامت انسان بخش مهم هویت کشور، نظام و ملتِ ما باشد. ما می‌خواهیم پرچمدار آزادی مستضعفان از بردگیِ برده‌داران مدرن باشیم.

نظر شما